My Dongsaeng. My Oppa. My Noona.

20 November 2009

pesta piala dunia kembali

...32 teams...
...10 stadiums...
...736 players...
...every 4 years...
...playing for the 1 cup...

FIFA WORLD CUP 2010

Spain
Germany
Italy
England
France
Netherlands
Portugal
Greece
Serbia
Slovenia
Switzerland
Slovakia
Denmark
Brazil
Argentina
Uruguay
Chile
Paraguay
Australia
South Korea
North Korea
Japan
New Zealand
Honduras
USA
Mexico
Ghana
Cameroon
Ivory Coast
Algeria
Nigeria
South Africa

aku dah umumkan 32 team world cup 2010 kat africa selatan ngan bergaya tu... so from 11062010 until 11072010 demam bola kembali... piala paling popular di dunia kembali... fernando torres, miroslav klose, gianlugi buffon, david beckham, thierry henry, robin van persie, cristiano ronaldo, kaka, lionel messi, diego forlan, tim cahill, didier drogba, samuel etoo dan ramai lagi akan merebut piala kebanggaan ini... 4 tahun sekali dipancar di kaca tv... so see you in 203 days...

10 comments:

Anonymous said...

yeah ..
di situ teserlah
DEMAM BOLA BAKAL KEMBALI..

Anonymous said...

kalu boleh letak lah sekali jadual plawanan..
ngee...sengaL~~

Apih El Nino said...

anonymous...
kamoo ni sape??
ce gop letok name tu...
baru smart...
hahaha...

Anonymous said...

bukan smart bohh
comel jew..
hihihih
kalu aku taip
.....alone......
aku lah tuh

bereh deh apih??

Anonymous said...

se lagi nk kabo..
yang komen mung tarikh 25112009..
aku lah tu yang komen di atas nama
anynomous

Apih El Nino said...

sape au...
bajet misteri ah ni??
hahaha...

Anonymous said...

kalu aku kabo pom..
mu xknl gak aku..
aku bukan dak sk mu dulu pom..
mmg dohh
ala2 misteri arr..
hahahahah :)
~~~~~~ alone ~~~~~

Apih El Nino said...

lol goh la...
sape au...
xpe ah...
xsangka ada gop org mcm mu...
hahaha...

Anonymous said...

owoh..
ilexx ar bro..
ngeh9..
~~~~ alone ~~~~

Apih El Nino said...

hahaha...
dakpe ah...
aku rilek ah ni..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...