My Dongsaeng. My Oppa. My Noona.

21 January 2010

bagai pinang dibelah dua



Kunkun!!


Hari ini hari Khamis. Hari yang paling best dalam seminggu kalau praktikal. Sebab hari Khamis balik awal. Hurrrayy!! Poyo je kan. Haishhh... Banyak benda yang berlaku hari ni. Meh sini semua nak cite ni. Yang jauh mari dekat yang dekat mari rapat yang rapat mari erat.

Okay. Firstly. Hari ini seriously terlalu amat sangat malas bangun pagi. Pagi tadi hujan lebat giler. Bayangkan anda tidur masa hujan. Mesti taknak bangun kan? Tapi kena bangun jugak. Time mandi pun terlelap tadi. Padan muka tidur la lewat lagi. Haishhh...


Secondly. Pagi tadi pergi kerja lewat wo. Tiba-tiba je ada wo di situ. Abaikan je. Sampai office dah 8.00 lebih. Nasib baek ada member aku tolong punch kan. Thanks Hisyam weh.

Thirdly. Breakfast macam biasa. Popia 2 batang. Ke 2 ketul? Tak tau la aku orang panggil popia ni batang ke ketul penjodoh bilangan dia. Pastu air Nescafe. Semuanya RM2.00.

Fourthly. Boring giler kat office hari ni. Tapi office aku best. Setiap hari dapat bau masakan-masakan dari dapur. Hari ini bau ayam goreng. Semalam jemput-jemput. Jemput-jemput ke nama dia? Tak tau la aku.

Fifthly. Hari ni aku masih mencari coding untuk install FreeRadius untuk Hotspot. Terlalu amat sangat susah nak buat. So aku hanya meluangkan masa berchatting dan membalas komen Facebook dan buat-buat buat kerja. Ada 3 buat dalam satu ayat yang aku buat. Okay dah jadi lima buat.
Drama King ke?

Sixthly. Balik kerja dengan muka bersemangat. Sebab esok cuti. Lepas makan terus tidur. Simple giler jadual hidup orang simple. Sekarang ada 2 simple dalam 1 ayat. Dan dah jadi tiga. Begitulah ke-simple-lan hidup orang single. Ada ke imbuhan ke...lan time belajar dulu? Entahlah. Giler banyak simple dalam paragraph ni. Hahaha...


Seventhly. Aku tak tau nak tulis apa lagi. Apa yang berlaku hari ini ibarat nombor 1 diterbalikkan. Ia tetap nombor 1. Bukan L atau I. Faham tak? Kalau tak faham tu bagus. Kalau faham tu ada something wrong with you. Hahaha.

Eightly. Sekali lagi diulang. Aku tak tau nak tulis apa lagi. Esok pulak mengarut. Nak keluar dulu. Ciao.

p/s: first time buat tajuk tak berkait dengan entry. Hahaha.


Kunkun!!



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...