My Dongsaeng. My Oppa. My Noona.

12 May 2014

kain sulam terbaik




Pernah dulu aku terfikir nak hadiahkan kain sulam dekat seseorang tapi di akhirnya aku tak jadi beli sebab aku tak reti pilih kain. Standard kelemahan lelaki. Aku takut kalau kain itu panas. Aku takut kalau dia tak selesa dengan kain yang aku bagi.


Tapi jenis aku, kalau aku nak bagi sesuatu aku akan cari juga sampai jumpa. Survey punya survey, aku jumpa penjual kain yang memang terbaik. Kain cun, selesa dipakai, harga kasih sayang, layanan lima bintang.


Cara penjualan dia mudah. 1 Kain, 1 Design, 1 Warna. Maksudnya kain yang available ialah kain yang dipaparkan sahaja. Kalau warna dia kuning, tak ada warna lain selain kuning. Dalam erti kata lain, kalau awak beli, awak tak akan jumpa orang yang akan pakai baju sama style sama warna macam awak. Lagipun ini kain import punya. Sepasang RM100 (tak termasuk pos RM5) atau nak COD pun boleh area Shah Alam/Bangi. Barang limited boh.































Jadi kalau berminat, boleh hubungi nombor : 

013-3368770 (Rozaimi) atau 019-6414171 (Farhah).


Mereka juga sedang mencari ejen dropship kalau ada yang mahu mencari duit lebih. Nak jadi ejen dropship mereka tak perlukan modal, malah anda akan dapat keuntungan antara 30-50%. Tak cukup satu perenggan kalau aku nak cerita. Nak senang hubungi nombor yang aku bagi dekat atas.


Untuk maklumat lanjut, Like Facebook FEA Beads. Simple, but beauty.


ps :
Rezeki untuk disebarkan, bukan untuk dipendam ;)




1 comment:

EMI NSEM said...

kemah keming kemut

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...