My Dongsaeng. My Oppa. My Noona.

20 October 2009

aku chenta kau lensa camera

hari ni yg sepatutnya agak busy menjadi x busy... tapi esok?? aku nak esok x busy sebab aku xtau kenapa bila tiba hari rabu je jadi busy... esok class math xde kan?? madam zue masuk hospital kan?? adakah tu kisah benar atau omong kosong?? actually aku nak cakap pasal menda laen... aku tengok folder pic dlm laptop aku tadi... memang boleh tahan banyak la gambar² aku... aku xtau dari mana datang pic² ni... beratus² gak la pic tu... dengan pelbagai jenis pose... yg sedap dipandang mata hingga menghadirkan muntah yg x terkira... hahaha... tapi tu la... aku xleh jumpa camera... katakanlah ada org pegang henset kamera tinggi² hala kat aku... aku akan buat² pose yg x over la... kiranya macam buat muka stylo ke... sedangkan aku xtau dia tu nak ambik gambar ke x... last² dia tgh cari line nak maen mesej... begitu la penyakit yg aku hadapi ni... staqim cakap nama masalah ni photogenik... ye ke? photogenik ke photogedik?? hahaha... yg pasti aku memang suka camera... x kisah la digital ke manual ke automatik ke... kadang² aku tengok pic aku tu... malu gak tengok pose² yg ntah pape kan... tapi aku rasa x salah kot aku nak pose camtu... sebab satu gambar membawa seribu cerita... so kepada sape² yg malu² depan camera tu jangan la malu lepas ni... sebab gambar² tu la yg akan jadi kenangan utk kita di hari kelak... hari kelak?? ade ke?? xpernah pulak cikgu tadika aku ajar hari kelak... dia ajar ahad sampai sabtu je... hahaha... k la... xtau nak cakap apa lagi... just nak bagitau aku suka bergambar je... hahaha... caw dulu... bye... te amo daisuki NMN...

2 comments:

staqim philux gc said...

mekasih mention psl name ak...hee

Apih El Nino said...

samesame kim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...