My Dongsaeng. My Oppa. My Noona.

12 October 2009

kalut tercarut mengarut tersalut

aku kepenatang sekarang... kepenatang?? yes... tu tatabahasa baru... hahaha... gile ganu aku... xleh hilang G tu... aku mmg suke G... g-string ke g-spot ke... hahaha... ops maaf aku terlanjur... aku tengah x berape betol ni... selepas puas hati kacau makhluk² sekeliling aku macam kucing, cicak, lipas serta manusia aku rase nak taip blog supaya tiada sape yg akan terasa hati ataupun sendi siku... ade kaitan ke?? kalo ada alhamdulillah la... kita pakat semayang hajat ramai² agar mangsa² gempa terselamat... sekali lagi tiada kaitan berlaku... kembali ke word kepenatang... gile penat semenjak duamenjak ni... dengan assignment bergelimpangan, quiz berkeliaran, test membuak² dan final projek yg menunggu mangsa dgn rakusnya ibarat perokok yg ketagihan... tiada kaitan kan? abaikan... hahaha... aku tau dak² (aku terpengaruh dgn myspace word dak² ni) yg final year sama macam aku pun tengah busy dgn finale projector korang... mesti susah kan?? macam aku punye la... sekali tengok macam senang... bila buat je... aduh saleha... gile pig susahnye... tapi naseb baek la member yg segroup ngan aku tu pro tahap world class... mekaseh la seraf... mu sedak sekali tobat ah... hahaha... doh la ngarut apih weh... maghrib doh ni... ok la ada org maroh doh ke aku... laen kali la neh aku mengarut dan mencarut lagi... akhir kata dari saya, janganlah bermain hujan ketika hujan kalau takut dilambung ongbak... caw lu... semekom...

2 comments:

Ryhan Nawawi said...

hehehe. ngarot jewkk ehh. eh eh, nk taw lagu nape ehh hk lam blog apih nyh??

Apih El Nino said...

hehehe...
ngarut kadang2 je rehan...
lagu ni ke?
romance - ku ingin kamu...
jiwang sket :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...