My Dongsaeng. My Oppa. My Noona.

09 March 2010

V3 samseng jalanan



Kunkun!!


Tadi pertama kali aku berpeluang tengok trailer V3 Samseng Jalanan. Kalau nak tengok kat Youtube sila klik sini. Sejujurnya aku cakap yang aku bukan fanatik filem-filem bermotor. Aku lagi suka filem kereta macam Fast and Furious sampai la Evolusi KL Drift yang ada Fasha Sandha ex girlfriend aku tu. Filem Rempit rasanya aku dah tengok tiga kali tapi tak pernah habis. Tak tahu kenapa aku tak ghairah kat filem bermotor tapi aku tak dapat mengawal nafsu aku kat filem berkereta. Just filem Adnan Sempit je yang aku tengok sampai habis sebab cite dia banyak lawak dan kurang scene motor. Dan ada Wawa dalam tu. Hahaha. Tapi yang menarik pasal filem V3 ni bagi aku hanyalah Lisa Surihani berwatak jahat. Tapi tu bukan alasan untuk aku beratur membeli tiket wayang okay. Satu lagi yang menarik ialah poster dia.


Lisa Surihani berwatak jahat? Muka dia tetap anggun ayu sendayu tinggi.
Kenapa penggiat filem suka buat pasal mat rempit? Nanti budak-budak ikut.
Farid Kamil dan Aqasha hairstyle macam Genji dan Serizawa cite Crows Zero?
Mati hanya sekali? Mati memang sekali kan?
Susuk tubuh wanita mana digunakan untuk poster ni? Agak menarik.
Kenapa poster-poster filem kita macam buat asal siap je?

Tahniah kepada penggiat filem kerana berani mencuba. Ganbatte ne~!!

This guy critics for improvement. Peace.


Kunkun!!



2 comments:

Anonymous said...

ni nak tunjuk poster ke atau dah terbekenan kat body pompuan misteri dlm tu? ahahah ngaku cpat! :D

mmg poster2 filem kita senang ckp tangkap muat je. nak bgtau yg semua pelakon ada dlm tu :p

Apih El Nino said...

yeahh!!
memang pun..
cube la buat poster style sikit..
upah lebih sikit takpe kan..
tapi yg kita tak tau sekarang..
body siapakah di belakang tu?
hahaha...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...