My Dongsaeng. My Oppa. My Noona.

08 March 2010

lelaki rambut panjang jahat?



Kunkun!!



Hari ni aku telah berlawan dengan Pasukan Impian atau 'Dream Team' yang membariskan pemain-pemain handalan serta bertaraf dunia. Fuhhhh ayat tak boleh blah. Hahaha. Aku telah berdebat dengan Mak (nenek aku tapi aku panggil Mak), Mama (mama kandung aku), Papa (papa kandung aku jugak), Ayah Dee (ayah sedara aku) dan Mak Gee (mak sedara aku merangkap wife Ayah Dee) hanya kerana rambut aku panjang sampai ke dagu. Masa ni tok ayah (datuk aku yang minat Fernando Torres yang selalu cover aku) tengah siram pokok menyebabkan aku tiada tempat bergantung selain karipap yang aku jumpa atas meja kat dapur. Giler la 5 lawan 1. Boleh masuk dalam kes pencabulan hak asasi manusia dah ni.

Salah ke seorang lelaki berambut panjang? Bukan panjang sangat pun. Sampai dagu je. Aku rasa susah giler nak cari seorang wanita yang akan cakap dengan ikhlas bahawa lelaki berambut panjang tu cool. Kan? Adakah kepanjangan rambut aku ni punca aku takde awek sampai sekarang? Hahahaha.

Pernah la jugak aku terfikir yang perempuan mungkin tak suka lelaki berambut panjang sebab nampak tak terurus. Ye la kan rambut aku ni kadang-kadang bila bangun tidur dah macam bonggol unta posing half naked untuk majalah Playboy. Aku tau la sebab rambut aku tak terurus jugak tapi tu tak bermakna aku tak jaga rambut. Aku jaga okay. Aku rela tak makan sebab jaga rambut ni. Ada kaitan tak? Hahaha. Pastu bila aku jalan je kat kawasan orang ramai, pejalan kaki bersama aku terutama wanita dari peringkat sekolah sampai ke level gadis dan kaum ibu tengok semacam je kat aku. Mungkin orang anggap rambut panjang ni penjahat yang mencari mangsa dengan rakusnya kot. Siapa mangsanya? Perempuan la kan. Takkan penjual tiket bas Sani Ekspress kan. Hahaha. LOL.

Sila la tambah serangan Team Mak aku tu dengan komen-komen anda.

Ni lah keadaan rambut yang aku duk boobaaboobaa kat atas tu.

How I love this guy? Even karipap can make him so happy.


Kunkun!!




22 comments:

lurunharima said...

erk?? tak der ar panjang sgt lau ikutkan gambar kat atas nie.. mmg smart ar.. tapi onestly i pon tak suka boy rambut panjang..
tapi tak der ar sampai kater boy rambut panjang nie jahat=)

Anonymous said...

btol xla pnjg sgt klo nk dbandgkn dgn rmbut akue..
hahaha..
tp aku rse baek komen cne nk tmbh brt bdan ko..
bg de isi cket..
eloook la kot..
hehe..
cdgn je..

Apih El Nino said...

lurunharima...
hahaha...
masalahnye kenape wanita tak suka laki rambut panjang?
style kan rambut panjang tu...
hehehe...

Apih El Nino said...

anonymous...
kalo aku tau camne nak naikkan berat badan dah lama aku buat weh...
hahaha...

Lidah Boye said...

lawa pe rmbut pjg...haha..

lurunharima said...

style?? mmg tak di nafikan.. tapi yg tak best lau rambut panjang tak kemas.. lagi satu kan rambut panjang nie ibarat menyerupai wanita..

Anonymous said...

minum susu appeton weight gain :D

confirm berat bdn naik... ekekeke

Anonymous said...

owh nk gemookkn bdn ek,,
xsush bnde nie..
mkn mknn brlemak..
stiap kali abes mkn trzz g tdoo..
mmg trbaek r..
try r..
tol x pu3iman???

lurunharima said...

jgn ikut saranan anonymous.. membahayakan kesihatan even sedikit berkesan~

Apih El Nino said...

lidah boye..
rambut macam saya tu semat tak?
hahaha..

Apih El Nino said...

lurunharima..
tapi niat saya berambut panjang bukan nak menyerupai wanita..
lagipun kalau tak silap nabi dulu pun rambut panjang..
tapi tak la panjang macam tu..
hehehe..
betulkan jika saya silap :)

Apih El Nino said...

pu3iman...
dah abis susu saya minum..
same gak hasilnye...
waaaaaaaaa ;(

Apih El Nino said...

anonymous..
dah pernah try la..
lepas makan je tido..
bangun tido je makan..
pastu tido lagi..
tapi same gak..
huhuhu..

Apih El Nino said...

lurunharima..
kenapa rasa macam 2 komen?
hahaha..
takpe takpe..
merbahaya ek?
kenapa ye?
explain2..

lurunharima said...
This comment has been removed by the author.
lurunharima said...

haah.. lau tak silap Rasulullah pon berambut panjang juga

Anonymous said...

eh post de y kne removed..
komen pe 2 ek dr lurunharima..
jeng3...

acece..rmbut pnjg ckp ikut sunnah ek..
aah pe lg abe apih..
jnggut 2 smpn r..
SUNNAH gk 2..
amacm de brani..
smpn jnggut???

Apih El Nino said...

lurunharima...
kenapa removed ek?
rasanya saya takde remove komen sape2...
huhuhu...

Apih El Nino said...

anonymous...
hehehe...
janggut ada la...
tapi tak tumbuh...
nak wat camne kan...
hehehe...

Apih El Nino said...

lurunharima...
tak ingat nak reply...
rasulullah pun rambut panjang...
kalau ikut tazkirah ustaz bagitau camtu...

selembut salju said...

bg panjang no hal..
juz kalu pendek lagi nampak kemas..tu jew..
kalu simpan kalu pandai jaga..
no hal lah

Apih El Nino said...

hahaha...
betol tu...
yang penting kemas...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...