My Dongsaeng. My Oppa. My Noona.

30 March 2010

tag and award pu3iman



Kunkun!!


Pu3iman memang suka tag saya. Maybe hobi dia kot. Hahaha.


Siapakah anda di rumah
Budak lelaki yang tinggal dengan datuk dan neneknya.

Siapakah anda di samping rakan-rakan
Seorang rakan. Kalau di samping kekasih maka saya seorang kekasih.

Lima benda anda idamkan tapi masih belum tercapai
Menjadi bintang Akademi Fantasia
Beberapa artis wanita berebutkan cinta saya
Menjelajah ke serata dunia
Memiliki isteri dan anak-anak yang comel
Ada duit yang amat terlalu terlampau banyak sangat

Siapakah nama pasangan anda
Yoshida


5 perkara paling anda suka tentang pasangan anda
Sangat amat comel
Sangat amat susah senyum
Sangat amat berketrampilan menarik
Sangat amat tak gedik
Sangat amat giler-giler

Bila tarikh anda couple
Biarlah menjadi rahsia peribadi kami ye

Apakah kenangan pahit anda bersama pasangan anda
Ramai kawan-kawan saya minat dia

Lagu tema cinta anda
Filem ada la. Boleh ke?

Apakah perubahan yang anda inginkan pada pasangan anda
Kalau pakai seksi, tunjuk kat saya je. Kat orang lain tak payah.

Siapakah blogger yang anda rasa layak menjawab soalan ini
Sesiapa yang merasakan dirinya blogger.

Tag pu3iman itu didatangkan bersama satu award.
Ni award yang dalam pakej dia bagi tu.


7 things about me
Ego
Koya
Pemalas
Arrogant
Pendiam
Sombong
Membosankan

15 Blogger to receive this award
Nobody. Saya kena hargai pemberian orang.



Kunkun!!



3 comments:

Anonymous said...

wah wah...bangganya dipuji (kembang kempis hidung siap dgn asap2 lagi :p)

ahahaha...

Apih El Nino said...

eh eh?
ada pujian ke kat atas tu?
hehehe...

Anonymous said...

wtf

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...