My Dongsaeng. My Oppa. My Noona.

24 March 2010

i want my yoshida

Kunkun!!


Sape pernah dapat 'Yosh' bila chat dengan saya? Pernah? Tahniah!! Tepuk untuk diri anda sendiri. Anda maju setapak ke hadapan. Tak pernah ke? Takpe. Cuba lagi ye. Hahaha. Sebenarnya saya mencari 'Yoshida' tapi tak jumpa. Ala anda semua bukan kenal pun Yoshida. Kalau kenal anda boleh la pergi menebus point anda di stesen Petronas terdekat menggunakan kad Mesra sambil membuat gaya menang Idola Kecil. Kalau tak kenal meh nak kenalkan. Ada 2 orang Yoshida.


Ni Yoshida pertama saya. Sebenarnya nama dia Yoshikawa Tsurara. Tapi saya panggil Yoshida je. Selalu silap sebut nama. Dia nak jadi peguam. Maka saya tidak perlu takut dengan undang-undang sebab ada dia. Bang!!

Tapi saya ingatkan panas sampai ke petang rupanya hujan rintik-rintik di tengah panas. Mesti demam kalau kena. Saya terkena jugak tapi tak demam. Hebat kan? Rupa-rupanya saya jumpa Yoshida satu lagi ni.

Ni Yoshida Rei. Dia nak jadi arkitek. Kami sama-sama darah A. So nanti kalau berlaku banyak perdarahan masa dia melahirkan baby kami mungkin saya dapat menderma darah saya. Tapi saya taknak curang dengan Yoshida pertama saya.

Sekarang saya mencari Yoshida yang ketiga. Adakah anda gadis 'Yosh' yang bertuah? Sila hantar borang penyertaan 'Saya Yoshida Nino' ke Blog Nino di ruangan serangan di bawah. Anda sudah bersedia? Bersedia atau tidak, bolos saja dinding itu.........




p/s: Saya bosan. Bila bosan saya buat benda bangang. Yosh!!



Kunkun!!



2 comments:

Anonymous said...

nak bolos dinding mana? sumenya batu la....

tak benjol kepale ke? :p

Apih El Nino said...

hahaha...
ala ada kan dinding tu...
takkan lupa kot...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...