My Dongsaeng. My Oppa. My Noona.

30 September 2009

ku ceritakan kisah tentang kita

Posted on 22082009

aku xtau ape perasaan aku... i'm accidentally in love... aku suka kat sorang awek ni... korang xkenal gak... GC pun xkenal dia... aku bg nama R je la k... lantak korang la nak letak Rossa ke Rihanna ke Rahimah Rahim ke... aku kenal R baru 3 bulan... first time aku tgk R kat mydin mall... aku terserempak ngan dia kat tangga karaoke tu... tp aku xtego coz xkenal... R xpandang pun aku masa tu... pastu ntah camne bln 6 ari tu aku blh terjumpa R lg kat majlis umah member aku... aku usha la... aku mintak emel YM... maka start la kisah R dan aku... huhuhu... mula
² chating pastu mesej pastu dah start bergayut pastu aku g ambik & hantar R kt tempat dia study... 3 bulan je aku ngan R jd rapat... R byk cite pasal dia kat aku... aku pun ade cite pasal aku kat R... makin lama makin rapat... kdg² aku dah sampai tahap angau kat R... hahaha... aku pernah mimpi pasal aku dgn R... sampai tahap tu skali... R tau jaga hati aku... aku pernah bagitau R yg aku pernah smoking bile aku betul² tension... R xmarah... R just bgtau menda tu x elok... aku ingat lagi ayat dia... R hormat aku... kitorang satu kepala... R selalu bg nasihat kat aku... hari tu masa aku kena reject tu (kalo korang bace posting yg lame) dia ni la yg tenangkan aku... she lifted me up when i'm down... tapi langit x selalunya cerah... pantai pun boleh berubah... 1 hari tu ex dia ajak kapel dia balik... aku tau R still syg kn ex dia... last² diorang kapel blk... R plak gi cite kat aku... yela dah aku ni tempat dia bercerita... masa tu aku xtau la... hati aku mcm jatuh dr tingkat 80 klcc pastu sampai kat bawah kene pijak plk dgn kete... gile babi sedih lol... semalam ntah camne aku tersilap bgtau kat R yg aku suka dia... aku juz bgtau ape aku rasa... aku xsanggup nak pendam lama²... betapa leganya lepas aku luahkan semuanya... tiba² aku ngan R jd blur... xcakap ape²... aku sedaya upaya tahan airmata aku masa tu... aku takut penjelasan aku tu akan merosakkan persahabatan kitorang... dan masa tu la baru aku tau yg aku kena belajar bersyukur dgn ape yg aku ada... jgn jd tamak... not everyone can get what they want... eventhough its always in front of you, there's something that you can't have... aku cuba lupakan R... tapi xleh... sebab R selalu ada dlm mimpi aku... aku ingat lg lagu² yg R nyanyi kat aku dulu... yakinlah aku menjemputmu... masih cinta... so happy together... byk lg la... tp tu semua dh xde makna... dh jd kenangan je... skarang aku just mampu doakan R bahagia dgn bf dia tu... lagipun aku selalu dgr yg cinta itu x mesti memiliki... aku kena blajar trime knyataan... aku tau R akan baca posting ni... sory ye R... utk R, i smile coz we are friend but i cry coz thats all we will ever be... take care R... be happy always... no more tears k... thanks for everything... gracias...

1 comment:

teh o beng said...

ahaaa..yg nih ponn sama!nk copy sebijik2 ye.?nk buat entry bru...harap bagi..kalo xbg nt anta balik :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...