My Dongsaeng. My Oppa. My Noona.

30 September 2009

sendiri itu indah


Posted on 29082009

hari ni aku dgn ang memutuskan kami akan mendengar lagu² sedih je... aku rasa kalo mizie ngan stakim ada skali mereka pun akan bersetuju... aminx pun mungkin akan join skali... maka sepanjang ptg td aku dgn ang just dgr lagu² sedih... lagu org putus cinta dan dikecewakan... jika ptg td keluar lagu² bercinta maka akan dikutuk dan dikeji serta dihina la lagu tu... kami enjoy dgr lagu Demi Cinta (Kerispatih), Camelia (Irwansyah), Disenchanted (MCR), Pupus (Dewa 19), Ku Katakan Dengan Indah (Peterpan), Suara (Hijau Daun), Kau Ada Dia (The Lima), Bercanda Di Malam Indah (Lipstik), Kantoi (Zee Avi), Hampa Hatiku (Ungu), Saat Kau Pergi (Vagetoz), Cinta Ini membunuhku (D'masive) dan sebagainya... kami semua single... kami gagal dlm bercinta... kami dikecewakan... kami dilahirkan utk lonely... kami akan menikmati kehidupan single yg kami pernah jalani... single... bad boys... bebas walaupun sepi... tiada kongkongan dirasai... tiada siapa di jiwa ini... tiada cinta di hati... tiada kasih diberi... tiada sayang di kongsi... tiada rindu dirasai... cinta kami sesama sendiri... kasih kami milik kami... sayang kami hanya di hati... rindu kami untuk GC... tiba² ayat aku jd mcm puisi... hahaha... adakah cinta sejati tiada dlm kehidupan kami ini?? malas aku nak pikir lagi... sesungguhnya cinta itu hanyalah hubungan utk berasa mesra...
dan sesungguhnya bagi kami, sendiri itu indah...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...