My Dongsaeng. My Oppa. My Noona.

30 September 2009

GC dan fantasia cinta

Posted on 20052009

tajuk gempak je... hahaha... ang yg bagi tajuk tu... setelah melakukan survey ke atas, bawah, depan, tepi dan belakang ahli² GC aku tu, maka terciptalah blog ini... soalannya mudah...
"~siapakah pilihan anda utk dijadikan awek @ isteri~"
hahaha... sila undi kapel mane paling sesuai... LoL...

Inoue Maou & Arif
inoue maou ni pelakon jepun... heroin cite Hana Yori Dango... ala cite F4 tu... tp versi jepun... member aku ni memang suker tgk citer jepun... pernah la nak buat rambut ala² hero jepun tp xjadi... dia cakap dia pilih awek ni coz (1) awek ni ada lesung pipit (2) dia suker awek rambut camni (3) pastu muka comel... comel ke?? boleh la... muka awek ni mcm nerd je... padan x 2 org ni?? lol la...
*arif try senyum macam awek ni... same x?? hahaha...
Burn & Kristin Kreuk
kristin kreuk... sape x kenal?? aku xkenal jugak asalnye... heroin citer smallville kat tv3 tu... merangkap awek superman... burn ni pulak memang mat superman... dulu xpernah miss cite smallville... xtau la aku dia tgk smallville ke tgk awek ni... hahaha... beliau memilih awek ni sebab lawa, padan dgn dia (ye ke??) dan mengingatkan dia kat seseorang... siapakah gerangan dirinya?? jeng jeng jeng... aku pun xtau... hahaha... lol...
*kristin kreuk buat² muka nak mintak burn suap aiskrim tu....
Zhao Wei & Ang
zhao wei pilihan hati ang?? mula² agak kurang menjadi kepercayaan aku... xsangka pulak taste mamat ni camni... zhao wei pelakon china dlm shaolin soccer tu... yg tebar roti tu... yg botakkan kepala tu... yg langgar tiang gol tu... hahaha... bak kata ang, "zhao wei muka dia cute, rambut pendek membuatkan beliau cantek dan sesuai sangat dijadikan isteri kedua..." sory zhao wei... aku xcakap... ang yang cakap... hahaha... sesuai ke?? lol jugak yg ini..
*ang menutup mulut menahan air liur tgk zhao wei selak kain... hahaha...
Aminx & Alyssa Chia
peminat cite kungfu mesti la minat awek kungfu kan? alyssa chia ni pelakon cite swordsman III... pelakon taiwan... agak tersasar dari awek² org laen yg berasal dari jepun atau korea... aminx cakap dia minat awek ni sebab pandai kungfu, lawa dan manja... manja ke?? camne dia tau awek ni manja?? haa yang ni kita xtau... hahaha... kalo anda rasa mereka secocok, undilah mereka... hahaha... aminx lol...
*aminx berpakat dgn alyssa chia buat² cool...
Konok & Siti Nurhaliza
akhirnya tiba yg berjiwa kemaluan... eh silap... berjiwa kemelayuan... sape xkenal siti?? kalo xkenal xtau nak cakap la... konok memilih siti?? hahaha... konok cakap "artis ni nampak sopan, cute dan cantik..." betul la kot... siti memang camtu... pastu aku rasa mesti sebab suara siti best... datuk K tu kalo korang nak tau datuk konok... xgitu?? hahaha... lol la xde pic konok yg laen...
*siti malu² kucing tgk konok berpakaian begitu... agak seksa... hahaha...
Preity Zinta & Hazwan
dari malaysia kite terbang ke india... ni pun sorang lagi... cari jauh nun di bombay... slumdog millionaire betol la... hazwan ni suke awek ni sebab ada lesung pipit, rambut panjang paras bahu, pastu ikal mayang, muka dia comel, xrendah sangat dan body dia ok... teramat detail sekali jawapanmu... hahaha... aku rasa ni mesti sebab awek dia kat india... ntah la... tapi padan ke?? huhuhu... pic hazwan ni pic curi lol...
*hazwan buat muka manja... geli pankreas aku melihatmu... hahaha...
Apex & Ayumi Hamasaki
kita kembali ke jepun... sape xkenal ayumi hamasaki?? ala artis jepun tu... selalu jd model pepsi la spek mata la henfon la... apek cakap ayumi ni comel (ye ke??) pastu suara dia best dan gaya dia... aku tgk cergas semacam je awek ni... konsert 2 jam xpenat langsung... minum tongkat ali ke ape... hahaha... apex dan ayumi... laen je name tu... so kepada awex² yg minat kat apex tu,
pastikan anda ada ciri
² ayumi hamasaki k... hahaha... apex pose lol...
*apex dan ayumi bagaikan pinang dibelah sampai hancur lebur...
Ye Eun & Armia
dari jepun kita singgah korea kejap... sebab kat korea ada ye eun... sape ye eun ni?? menurut armia, ye eun penyanyi kumpulan wonder girls... mmg aku xtau la pasal awek ni... bila aku tanye mamat ni sebab ape pilih awek ni, dgn muka slumber yaya oag dia jawap "kawen ngan dia boleh dapat baby comey, pastu dapat gi jepun sokmo & dapat luaskan keturunan..." hahaha...
jawapan dr seorang MPP TATiUC... sangat
² lol...
*gaya seorang MPP bila awek tunjuk love... jgn amalkan k... gelap masa depan... hahaha...
Nasrul & Jojo
kita gi amerika kejap ek... jumpe jojo... ni bukan jojo mcm tora maenan budak² tu... ni jojo artis tu... lagu dia kalo xsilap aku tajuknye 'Leave' kot... nasrul ni nak yg muda² dan gila² remaja je... dia cakap dia pilih jojo sebab female, lawa dan suara jojo best (memang la dah name pun penyanyi...) tapi seingat aku dalam henfon nasrul ni xde pun lagu jojo... minat ape gitu?? hahaha...
lol kuasa dua la...
*jojo tengok mcflurry kat tgn nasrul tu mcm setahun xmakan... hahaha...
Rita Rudaini & Mizie
rita rudaini?? artis yg gaduh ngan lisdawati tu?? yeah... sesungguhnya ni la pilihan di hati mizie... mizie langsung xkesah dia ni gaduh ke gusti ke wife aidil zaquan ke... hahaha... mizie ni seorang yg patriotik kalo korang nak tau... sebab tu dia pilih org melayu... pilihan kedua dia??
jeng jeng jeng... fazura... hahaha...
lol jugak yang ni...
*mizie berlakon gayut dgn rita... dgn muka ala² mike tyson menang cup prix...
Staqim & Kaley Cuoco
kite kembali ke rahmatullah... eh silap... kite kembali ke amerika lg... sebab mamat ni pilih org amerika jugak... kaley cuoco... pelakon cite '8 simple rules...' aku xkenal sangat minah ni... yg aku tau staqim suke kat dia sebab dia berambut perang, ada bibir yg menawan dan seksi...
ni staqim cakap k... aku taip je... sesungguhnya staqim ni lol... hahaha...
*staqim cuba pose mcm kaley cuoco tapi xjadi... dah macam ape dah muka mamat ni... hahaha...
Maki Hirokita & Apih
dan aku?? punye la byk name awex² yg terlintas di jalanraya pemikiran aku ni, last² aku memilih dia... sape kenal ashiya mizuki?? yeah... dia la ashiya mizuki... heroin cite hanazakari no kimitachi e... pjg gile tajuk... aku suke gaya dia dlm cite tu... cergas, bersemangat waja dan muka dia cute bangat time marah... hehehe... tp aku xminat sano k... aku lagi suke nakatsu... sbb perangai dia same ngn aku...
hahaha... aku memang lol...

*aku segan nak tgk dia lame
²... tgk sket² pun jadi la... hehehe...

1 comment:

wawalicious said...

ape la korang nih..
mcm2 ko naip kat blog nih..
bederai CN gelak bce post nih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...