My Dongsaeng. My Oppa. My Noona.

30 September 2009

selamat ulang tahun sayang

Posted on 25082009

aku nak cite pasal sorang wanita ni... actually hari ni birthday dia... bertambah satu tahun usia dia, aku tgk dia semakin bahagia... ok la tu... memang tu yg aku doakan selama ni... aku berjauhan dgn dia... aku kat kemaman dia kat KT... walaupun jauh kasih syg aku kat dia xpernah pudar... aku xbgtau kat dia pasal ni... tp aku rasa dia tau aku syg dia... tahun lepas time birthday dia tu aku xbg ape
² pun... masa tu modal xde... tahun ni aku bg hadiah... walaupun x seberapa tp xpe la... asalkan ada... at least dia tau betapa aku menghargai dia dlm hidup aku... baru 2 hari lepas aku jumpa dia... aku kuar dgn dia... dia tetap sama mcm yg aku kenal dulu... senyum dia, suara dia, wajah dia... semua aku ingat... susah nak cari org mcm dia... seribu wanita yg singgah dlm hidup aku pun juz datang dan pergi... x macam dia... kekal kukuh di hati aku... aku ingat lagi tahun lepas... masa tu hari raya... aku gi umah dia... ntah camne aku tertolak gelas kaca... jatuh... pecah... seingat aku gelas tu dr indonesia kot... mahal gak rasenye... dia tanye aku cedera x... xsangka aku dia lebih pentingkan aku dr brg berharga dia... pernah gak hari tu aku bengang ngan dia... aku sengaja tumpahkan air dlm kete baru dia... dia tau aku marah dia... tp dia xmarah aku... dia sabar je... makin lama aku jd makin syg kat dia... kadang² kalau aku balik ke KT aku susah nak jumpa dia... tp dia pernah bagitau aku... kat mana pun dia, lama mana pun xjumpa, aku tetap di hati dia... kasih sayang dia kat aku xberubah... aku xtau camne aku nak hidup tanpa dia... dia tu wanita pertama dlm hidup aku... di kejauhan ini, aku just mampu wish birthday kat dia... tiada kek yg dia suka... tiada brg kemas feveret dia... selamat hari jadi... semoga tuhan melindungi kamu... semoga tercapai semua angan² dan cita² mu... semoga diberi umur yg panjang... semoga sehat selama²nya... semoga dimurahkan rezeki... semoga bahagia dgn org tersayang... semoga ceria sentiasa... semoga tiada duka... semoga lambat mati... selamat ulangtahun ke-45 mama... abg bangga jd anak mama... u are the best mama in the world... take care always... abg sayang mama... you are the greatest woman ever... until the day i die, i always love u
...NORWANI BT ABDUL MUTALIB...

2 comments:

Anonymous said...

kamuu anak yang terbaaeekk
.....alone....

Apih El Nino said...

gracias :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...