My Dongsaeng. My Oppa. My Noona.

09 January 2012

kan aku dah kata aku penakut sebenarnya





Aku penakut sebenarnya. Bila nampak dia dalam kelas aku cuma mampu curi-curi tengok dia. Kalau dia tengok aku balik aku pula yang palingkan muka.



Aku penakut sebenarnya. Bila nampak dia online aku nak sangat tegur tapi tak tahu nak cakap apa. Bila dia dah offline baru aku gelisah dan rasa menyesal pun ada.




Aku penakut sebenarnya. Bila bertembung dengan dia dekat bangunan akademik aku cuma mampu tengok saja walaupun jarak kami cuma sedepa. Aku sendiri tak tahu sebab apa aku takut sangat dengan dia.


Aku penakut sebenarnya. Bila jumpa dia dekat kedai makan aku cuma mampu senyum saja. Cukuplah dapat senyuman dari dia sekali sehari daripada tak dapat apa-apa.


Aku penakut sebenarnya. Bukan takut nak tegur tapi takut kalau dia jauhkan diri bila dia ingat aku nak ganggu dia.


Aku penakut sebenarnya. Aku mahu bercinta. Calon ada. Tapi kan aku dah kata. Aku penakut sebenarnya.


ps : Tuhan tolong lembutkan hati dia untuk terima ku seadanya ;)




10 comments:

DRC said...

jangan terlalu takut sampai tak takut pada Allah pulak yee... :)

s u a r a h e a R t y said...

:) semoga berjaya

capt. keon alhan said...

jgn le takut sgt....dia makan orang ke?*pdhl sy pon tak brni bab ni*

missina said...

jgn takut,,belum cuba belum tahu kan,,

Flower Detox Tea said...

yaki je ada jodoh dengan dia..tapi ko lelaki,kalau penakut.sampai bila2 puun tak dapat dia..

Anonymous said...

disebalik ketakutan tu. kalau die untuk kamu, tuhan akan beri kekuatan special untuk kamu dekati die. believe me :)

Unknown said...

jgn takut, kena berani. be gentle, insyaallah boleh :)

Anonymous said...

bekawan dulu cuba rapat dgn dia.Good Luck afif! ;)

Anonymous said...

be strong !!

مرهمه جونايشا said...

Be gentle la bro...kot putih mata nanti.... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...