My Dongsaeng. My Oppa. My Noona.

05 March 2011

lelaki memang suka tengok tetek




Kunkun!!


Perasan tak, setiap benda yang kau suka buat, ada soalan yang kau ragu-ragu nak jawab pasal benda tu. Contoh, kau suka makan nasi goreng Pattaya. Bila orang tanya kenapa kau suka nasi goreng Pattaya, kau jawab apa? Sebab sedap? Sebab memang kau suka? Sebab kat rumah memang mak kau masak menu tu setiap malam?


Kenapa lelaki suka tengok tetek perempuan? Aku gunakan tetek. Takpe kan? Aku tak tahu istilah mana paling sopan antara 3 perkataan tapi maksud sama ni. Tetek, buah dada, payudara.


Bila tengok perempuan, mula-mula lelaki tengok muka. Yang kedua, tetek. Itu perkara wajib. Yang nombor tiga dan seterusnya tak wajib sebab ada yang tengok bontot, body, rambut atau kawasan larangan lain perempuan. Aku ada kawan suka tengok kaki perempuan. Tapi tetap tengok tetek dulu.



Kenapa lelaki suka tetek? Aku sendiri takde jawapan yang tepat. Sebab tetek itu diusung ke sana ke mari oleh perempuan. Jadi mungkin perempuan lebih tahu. Ada lelaki suka tengok tetek lelaki? Okay. Memang ada. Tapi tu kes lain. Kes terpencil.


Kenapa lelaki suka tengok orang modified kereta? Sebab lelaki akan dapat tengok pelbagai jenis dan bentuk kereta yang ada. Pergi Autoshow, tengok kereta Subaru, komen sikit-sikit lepas tu tengok kereta lain, komen lagi. Samalah macam tetek. Tengok tetek perempuan A, komen sikit, kecik sangat la, tak padan dengan body la, terbaik dari ladang la, jatuh la. Lepas tu tengok tetek perempuan B pulak.


Tapi jangan tak tahu, perempuan pun suka tengok tetek kaum mereka sendiri. Tak semua, tapi ada. Lepas tu komen. Sama macam lelaki. Tapi komen perempuan lebih membina. Kalau jatuh, dia boleh huraikan kenapa tetek tu jatuh. Dari cara pemakanan sampai cara pemakaian coli. Ada lelaki tahu cara menegangkan payudara? Ada tu memang ada. Tapi lelaki hanya tahu satu cara. Perempuan tahu banyak cara. Sebab apa? Sebab tu abdomen mereka. Lelaki hanya sibuk-sibuk jaga tepi kain perempuan. Ini semua ilmu, kata lelaki. Memang ilmu, tapi boleh digunapakai untuk 'nakal-nakal' jugak kan?



Lelaki memang suka tetek. Dan lelaki memang pervert. Jadi perempuan sekalian, jangan marah kalau lelaki tenung tetek kau. Kau yang tunjuk. Ada lelaki tu mintak? Lelaki memang tak tolak rezeki. Jadi perempuan, tutup dada kau. Simpan. Tunjuk kat suami dan anak kau je nanti.


Kenapa lelaki suka tetek? Sape ada jawapan lebih bernas tolong bagitahu.
Aku nak tahu sangat.


Kunkun!!



57 comments:

lula said...

haha..lumrah kottengok bende yg CANTEK =P

adlin roshaida said...

hahaha apih , hot hot :D tuh hakikat. tak dapat dinafikan. sape lalki yang cakap tak tuh namenye dye tipu. kan kan ?

persevere said...

ahahhaahahhahhhahahahaa.
lu pike laa sendri ! ;D

niena witwit said...

lumrah manusia. .

Nobita Sensei said...

kalau makwe yang tutup aurat 100%, tiada lelaki yang teringin nak tengok tetek beliau.

Azewas said...

knape?? sbbnye nyer tetek lelaki x mcam tetek perempuan....klu llki ad tetek cam tetek perempuan..xde ah sbuk2 nk g tngk...

iKhRam said...

sebenarnya lelaki cenderung kepada benda2 bulat.. percayalah.. ini fakta!

Unknown said...

mmg sempoi...suke entry ni..ade keikhlasn di situ wlapun terlalu BERTERUS TERANG

Lyeah said...

mungkin sebab ada fakta mengatakan, melihat payudara wanita selama 10 saat boleh memanjangkan umur lelaki kot??
hahaa.

Unknown said...

dah rezeki depan mate,tengok jela.. sape sruh dedahkan..haha..

Khai said...

kalo org tgk kereta sebab autoshow..laki tgk tetek sebab freeshow..haha

Izbeta Shyah said...

aku suka entry ni, huraian yang penuh.!

Unknown said...

fitrah alam...lelaki mmg suke tgk ppuan..ctik x blakg kire..hihi

Dol said...

Aku suka dengan komen Nobita seisei! aku rasa kalau aku tertengok tu aku trperangkap oleh keadaan, hahaha! tgok kali kedua ada benda yang naik~ wakaka. so tgok tetek dan suka tengok itu semua kata nafsu tapi kita sebagai tuan punya badan mmpunyai kuasa untuk mengelak daripada melihat semua itu. iman dan takwa guru kita!

Ucop said...

ini semua tindakan reflek bagi lelaki...
kalau dari depan tengok tetek...
kalau dari belakang tengok bontot...
macam same je kan...
bulat-bulat...ade 2...
hahaha

shahsyaz said...

wahahahahhhahahaha..

agak jujur, tp sy rse, jawapannya 1, lumrah manusia..

huhuhuhu

wannurfazrini said...

takpeee, aku paham naluri lelaki . kah kah kah !

pelangi said...

bolee pilih topik neh?? tada jawapan yang tepat,, bnyk probabiliti

d0tbl0gsp0td0tk0m said...

nape suke?.. sebab aku lelaki normal.... huhuhuhuh

Isteri Encek Bard said...

adeh benda free semua suker tengok kan.. hihihihi

Azri Omar said...

hahahahaha......sbb tu la org pmpuan JANGAN PAKAI KETAT2...

kalau nk kate org LELAKI lebih pemalu dr org ppuan mcm ne?

Org pmpuan rilek je, biar terbonjol sane-sini...

org laki MALU bile ade bnde terbonjol2 dlm SELUAR@#$%^&*()..jalan habis cover.

ASASnye same je....ABDOMEN kan?

[ apexogamy ] said...

rilex gile bro..haha

Halimatun Sa'adiah said...

tp sy suke pgang t***k kwn2 sy..
jgn jealos tau wahai kaum2 lelaki

si ngokngek said...

wooo hot gila entry niy...

MSfaten said...

haha.terbaik punya entry.
ade org kata T***K tu macam mata .
so, mata lelaki akan tertarik dkt second 'mata' perempuan.
well, u lelaki, u know better , ryte ?
;p

Anonymous said...

Orang kata. Tengok Sekali Rezeki. Tengok Dua Kali Dosa.

Nurfara Hani said...

takde manusia yang perfect... mereka suka tengok dan suka komen.

Anonymous said...

Jaga mata tu...tapi Kalau dah nmpak tu apa bleh buat..rezeki. Kuikuikui

fir said...

lula nk sy jilat tak fefek awak 0102125048

fir said...

lula nk sy jilat tak fefek awak 0102125048

fir said...

lula nk sy jilat tak fefek awak 0102125048

Anonymous said...

member aku yang pakai tudung labuh and jubah setiap hari malahan takda yang terbuka pun lelaki boleh tau saiz bra n dada dia.. nikan y pakai tudung pendek pasti baju sedat lagilah bukan takat saiz kot..

mecha_praline said...

suka entri nih. ekeke

shy boy said...

bukan tu je, yang kat bawah pun same,
kepada awak-awak semua yang suka pakai seluar ketat-ketat:

awak, . . . awak jangan la pakai seluar yang ketat-ketat ye,
tak menutup aurat tu kalau ketat, cuma membalut aurat je tau tu namanye, . . . .

lagipun kesian la kat lelaki-lelaki sensitif macam saya, . . .
kalau ketat nampak la bentuk 'bumper' awak tu, . . . .

bulat, hihihi :P

geram saya dibuatnye tau,
setan pun berbisik-bisik je suruh pi pegang 'bumper' awak tu, . . . .
rase macam nak ciom2 pun ade tau, hihi :P

nasib baik saya masih Islam dan waras tau, . . . .
tahan je diri walaupun terseksa sebab awak-awak semua, . . .

nak tapi tak boleh,
suka sangat tapi tak dapat,
sebab belum halal, . . .
terseksa sangat-sangat jiwa ni kalau awak-awak semua nak tau (T~T)

tolonglah PAKAI YANG LABUH-LABUH, plis-plis-plis, . . .

kalau awak-awak semua dilahirkan sebagai laki baru awak semua tau perasaan terseksa ni macam mana.. . . . . .tapi awak-awak semua memang takkan tau pun macam mana rasanye terseksa macam ni, sebab awak-awak semua bukannye lelaki . . .

http://budakgetah91.blogspot.com/2013/01/the-fight-of-good-and-evil-continues.html

alamak, malunye saya wat pengakuan berani macam ni, hihihi :P . . . peace

kalau nasihat secara kasar gadis-gadis sekarang ni mana mahu dengar kan ? Ni dah beritahu sehabis lembut dah ni, . . . renung-renungkan dan SELAMAT MENUTUP AURAT ye awak-awak semua,

kalau tak berkenan dengan nasihat saya ni mari le serang saya kat komen blog saya kalau berani,
hehe :D

Peace No War

Anonymous said...

Kenapa lelaki suka tengok buah dada wanita? Kerana ianya membezakan lelaki dan wanita. Dah perempuan tayang so? Usha jelah... Tapi pada kaum hawa jngan salahkan lelaki kalau ada kes rogol kerana korang yg start dulu.. Lelaki tak salah. Sapa sokong turun tangan!

jejaka ori said...

aku pon suka tengok tetek pompuan.. perbuatan ni diajar oleh ex awek aku sendiri, kalau kitorang g dating, g makan ke.. asal nmpak je pompuan tetek besar mesti ex awek aku ushar, suruh aku tengok, komen ape patut.. pastu dia suka ajak aku teka kat mane puting tetek tu.. erk.. mngarut betul.. tp aku suke je.. huhu

Anonymous said...

Buat stm je

Anonymous said...

Aku suka tgk tetek lembu

Anonymous said...

saya terseksa tgk lelaki pakai seluar ketat. kakakaka

the cuties said...

aku rase memang hampir semua laki suka tengok TETEK pompuan. ustaz yg lps blajar drpd mesir pun gatal, miang jygaknya

Mohamad Rahimi Ramlee said...

Sbb lma da xdpt ido ngn etek... Msa lg byi je dpt ido ngn etek.. Umm dap klau dpt sebam kat muka.. Wat ido.. Hangat jeee :p

Anonymous said...

best sangat ke ?

Mohamad Rahimi Ramlee said...

Fakta ni lawak :p

Mohamad Rahimi Ramlee said...

Yela tu awk nye cntik :p

Mohamad Rahimi Ramlee said...

Yela tu awk nye cntik :p

Mohamad Rahimi Ramlee said...

Fakta ni lawak :p

Anonymous said...

aku tetek kurang effect la..aku suka tgk bontot perempuan..tetek nombor dua..sebab aku boleh image bila main doggie.mesti indah bontot besar

Anonymous said...

Akak bertetek besar saiz 36 cup D..mmg diakui suami suka dan ghairah tgok.Kalau boleh hari2 nak nonyot..sbb puting tetek akak pun besar, sebesar ibu jari..rasanya jarang wanita ada puting besar tu..bidan yg menurut akak pun mmg terkejut tgok puting dan
tetek akak..suami suka bila akak berkemban dgn towel masa nk mandi.Bontot akak pun besar..Ramai kata akak montok dan seksi..Tapi kdg2 malu juga rasa seolah diperhati.

Anonymous said...

Aku suka tgk telek sendiri.... besar... cantik.... padat....

Anonymous said...

rasa nak ramas sampai pecah je akak punya, mesti best dpt buat breast fuck kat akak

Anonymous said...

try buat breast fuck sedap tu

Anonymous said...

Pelik jg.. ada suami org mintak nk tgok tetek & pepet sy... mmmm.. kan ada bini..

Anonymous said...

nak...

Anonymous said...

Hahaha perangai dia sama dgn saya. Kadang tu kami berdua usyar tetek besar atau tetek mantop berdua sampai perempuan tak keruan. Tapi tengoklah juga silap kena maki. Tapi ada je pompan miang dan suka. Kami selalu teka teki puting dia agaknya cemana besar ke panjang ke bulat ke warna cerah ke. Hihihi pastu suruh pakwe saya yg sekarang dah jadi suami dan kami berdua masih sama-sama gila tetek cerita apa dia nak buat kalau dapat tetek tu. Selalunya suami saya akan sampai keras kote sakit dalam seluar dia. Hahaha padan muka. Saya pulak sampai cipap berair dengar dia cerita apa dia nak buat kat tetek pompan tu. Puting saya pun jadi keras. Pernah kat restoran sambil makan makan duduk bersebelahan membelakangkan dinding, dek kerana bini kawan kami tetek selambak pakai low cut, kami berdua tak tahan lalu saya keluarkan konek suami dan main dgn konek dia sementara saya kangkang luas dan suami layan biji kelentit saya sambil masuk satu jari dalam lubang nonok saya. Ditutup alas meja yg berjuntai. Sambil maintain konon sembang sesama dan makan. Susahnya nak control kesedapan. Rasa macam nak tarik baju dan bra dia kebawah dan lepaskan tetek dia yang tersembul mekar tu. Eeeee sedapnya kalau sambil suami dan saya main konek dan nonok sambil kami isap puting dia sorang sebelah. Alangkah nikmatnya. Sambil tu laki dia bolehlah makan nonok dia, ulit kelentit dia dan jolok lubang no ok dia dgn lidah dan jari. Lagi best kalau buat ni ada penonton tengok.

Unknown said...

wewe_2020

Unknown said...

nakk

Unknown said...

sebab bende tu indah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...