My Dongsaeng. My Oppa. My Noona.

02 March 2011

nikmatnya ku rasa selepas keluar air



Kunkun!!




Malam itu aku rasa lain sangat. Memang sangat lain. Dengan bulan mengambang, angin bertiup membuat malam menjadi lebih sejuk. Tapi aku tetap hangat di dalam.


Perasaan takut yang pada awalnya menyelubungi aku, kini diganti dengan perasaan ghairah seakan-akan merestui kejadian yang memang aku nantikan selama ini. Aku langsung tiada pengalaman, hanya dengar cerita dari kawan-kawan. Dialah yang pertama bagiku. Inilah malam pertama kami. Malam menghampiri subuh. Aku masih bediam diri. Dia sekarang tidur di sisiku. Inilah masa yang sesuai. Tapi aku masih takut-takut berani.


Ahhh!! Aku lelaki. Aku mesti menjadi pemacu perjalanan kami. Aku bakal ketua keluarga. Aku mesti boleh melakukannya. Mesti dan mesti. Aku beranikan diriku. Aku pandang wajah dia. Masih sama seperti kali pertama kami berjumpa. Dia diam. Aku renung matanya yang tertutup tapi sedikit terbuka. Dia seperti sedang menunggu tindakan nekad aku.


Aku beranikan diri walaupun jantung aku macam nak pecah. Aku pegang kepalanya. Dia diam. Aku turunkan tangan ke belakang badannya. Dia diam. Aku raba sehingga mencecah bulu-bulu yang kurang lebat. Oh dia bergerak! Geli agaknya.


Aku dah tak tahan. Aku lihat punggungnya. Bulat. Besar. Aku suka. Pernah aku tengok dia berjalan, punggungnya berlenggang ke kiri dan kanan. Memang taste aku. Miang aku makin menjadi-jadi. Aku tekapkan tanganku di punggungnya yang pejal. Nafasnya semakin laju. Begitu juga aku.



Kini aku nekad. Aku pegang susunya yang memang dah lama aku impikan. Ohhhh lembutnya. Halus sungguh kulitnya. Aku ramas perlahan. Terasa pejalnya. Aku letakkan jari aku di atas putingnya. Dia menoleh ke arahku. Mungkin dia nak marah. Tapi dia tak menunjukkan apa-apa reaksi. Nafsu aku makin menggila.


Sepantas kilat, aku melutut dan aku kangkangkan kakinya dengan kasar. Aku dah tak malu lagi. Aku tak takut lagi. Aku letakkan kedua-dua tanganku di susunya. Besar dan penuh. Memang terbaik dari ladang. Aku ramas perlahan-lahan. Dia mendengus. Aku ramas lagi dan lagi. Terpancut-pancut keluar air susunya. Kini aku sudah tahu. Kini aku sudah rasa. Kini aku boleh berbangga bagaimana seronoknya memerah susu lembu.


Hahahaha... Aku takde idea hari ni. Ni je yang termampu.


Nah, hadiah sebab sudi baca sampai habis. Awek mane entah ni. Gila!




Kunkun!!



15 comments:

madie dieha said...

awek yg kt pic bwh tuh mereng sikit kot .. :P

Aza said...

hohohoho...ayat agak lucassssssss....

Khai said...

bhahahaha...tipikal porn story..hahaha..btw..gud crazy idea.

Fakhrul1409 said...

hahhahaa...dermmm! lembu pun leh wt mcm kisah porn! hahahha..pe2 pn nice entry...mmg gersang ghairah dibuatnya entri ko ni..pergghhh!! XD

ιѕмaιl pυтra aιdιl adнa said...

perghhh nafsu haiwan.hahaha

IftiMonstaa said...

tak boleh blaaa entry nie. HAHA

atiEy_[azHa] said...

auwh ! lucasss . haha . awek tu memang gila ah . haha

Izbeta Shyah said...

padai betol kau buat title yang boleh menarik minat org untuk bace.! bagus bagus, haha, perempuan tu jadi model susu cap gantung lah tu.! keh keh keh.!

lula said...

haahah hahah hahah..buat fikiran ke laut sebentar!!!! =PP

.F.e.Q.a.H. said...

hahahaha...bru je nk kata entry ni "geli2"...

ciq b said...

aiii3.....mcm ade pglaman je ni..hahaha

shah amirul said...

terbaik!

CN said...

hhahhahha..ape punyer entry nih apih..kalo orang bce tak habis mesti ingat apih ni giler sex

Princess Riya said...

Dosa letak pic dedah aurat

Obat Ejakulasi Dini said...


LANGSUNG KLIK AJA GAN/SIST


BEST SELLER PRODUK
TOKO ACHONG - HUA

 

RAHASIA MENJADIKAN PENIS BESAR DAN PANJANG

 
TIPS MERONTOKAN BULU SECARA PERMANEN

 
CARA PRIA DEWASA MAKIN TAHAN LAMA SAAT BERCINTA

 
TIPS BIAR SEMAKIN DI SUKAI ISTRI

 
CARA MUDAH MEMPERBESAR PAYUDARA

 
SOLUSI MEMPERBESAR PAYUDARA DENGAN CEPAT

 
CARA MENINGGIKAN BADAN

 
SOLUSI TEPAT MENUMBUHKAN RAMBUT BOTAK

 
OBAT PENYUBUR SPERMA BUAT PRIA MANDUL

 
OBAT PERANGSANG MEMBUAT WANITA BERGAIRAH SAAT BERCINTA

 
CARA MEMBUAT WANITA MERANGSANG BIAR MAU DI AJAK ML

 
TIPS MEMBESARKAN PENIS DENGAN MINYAK

 
COBRA OIL MINYAK PEMBESAR DAN PANJANGKAN PENIS

 
CARA MENURUNKAN BERAT BADAN TANPA OLAHRAGA

 
INGIN PUNYA TUBUH LANGSING DISINI SOLUSINYA































KLIK

JUAL BERBAGAI PRODUK : "Obat Pembesar mr.P, "Alat Terapy Pemanjang mr.P, "Obat Vitalitas Sex Kuat dan Tahan Lama, "Obat Herbal Cosmetik Kecantikan, "Aneka Obat Peningkat Libido Sexsual Wanita, "Alat Bantu SexToys P/W

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...