My Dongsaeng. My Oppa. My Noona.

23 September 2014

playstation 4



Seriously masa masuk 1 Januari dulu aku tak ada azam lagi. Bila orang tanya apa azam aku masa itu aku cakap rahsia padahal kosong tak ada isi. Aku mula ada azam bila masuk bulan Februari. Itu pun lepas aku sedar hidup aku macam tak ada hala tuju yang pasti.




Azam aku ada tiga. Nak kena cakap ke azam aku apa? Tak perlulah rasanya. Nanti dah tercapai semua baru aku cerita.


Alhamdulillah dah tercapai azam pertama aku. Azam aku tak besar tapi memang ia barang yang aku mahu. Akhirnya aku dapat beli Playstation 4 satu. Berkat menabung duit gaji sikit campur dengan duit saku. Bolehlah main bila hari minggu.


Main game untuk hilangkan sunyi. Maklumlah duduk rumah seorang diri. Kawan-kawan rapat semua jauh-jauh cari rezeki. Kawan yang ada pun sibuk dengan keluarga sendiri. Tinggallah aku dengan Playstation dan TV.


Ada dua lagi azam belum aku kecapi. Insyaallah akan tercapai sebelum hujung tahun ini. Aku akan cuba sampai jadi. Nanti dah jadi aku update lagi.


ps : Azam nak kahwin takde tahun ni. Cuba lagi tahun depan ;)


1 comment:

Maria Firdz said...

Moga tercapai semua azam tu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...