My Dongsaeng. My Oppa. My Noona.

31 December 2011

selamat datang 2012 selamat tinggal 2011





Tag daripada Anifa Mohd Noor ini adalah penutup entry untuk tahun ini.




11 perkara yang menyeronokkan tahun 2011

Tengok Manchester United kalah 6-1 dan keluar awal Champions League.
Berani tegur perempuan depan-depan nak berkenalan.
Main game 'Beraya Rumah Ex Girlfriend' dengan GC.
Dapat sesuaikan diri main futsal style Barcelona.
Buat mama dan papa bangga dapat anak seperti ini.
Sambung Degree Computer Network Security.
Kegembiraan Terengganu juara Piala FA.
Akhirnya dapat pakai Blackberry.
Pengalaman kerja 7-Eleven yang hebat.
Dapat tulis entry yang disukai ramai.
Pertambahan 1907 followers dalam tempoh 365 hari.


11 perkara yang menyedihkan tahun 2011

Dapat berita akan berpisah dengan Nino tahun depan.
Terengganu kalah Piala Malaysia.
Musuh dan haters yang bertambah.
Couple sekejap lepas tu putus.
Cedera lutut yang agak serius.
Sikap pemalas yang meningkat.
Tukar Facebook Timeline terlalu awal.
Terlalu lemah dengan godaan perempuan.
Dua kali kalah suku akhir tournament futsal.
Penyakit Shoulder Dislocate semakin kerap berlaku.
Terlalu pentingkan ego sampai terlepas beberapa calon kekasih.


11 azam tahun 2011 dan adakah semua itu tercapai

Berjaya Beli Blackberry.
Gagal bercuti ke luar negara.
Gagal bercouple lebih dari enam bulan.
Berjaya berbaik dengan semua ex girlfriends.
Berjaya layak sekurang-kurangnya suku akhir futsal.
Berjaya buat mama dan papa bangga.
Gagal habiskan lebih masa dengan keluarga.
Berjaya shopping butik branded.
Berjaya beli jersi Real Madrid terbaru.
Berjaya pegang title single setahun.
Gagal guna duit ke arah benda berfaedah.


Satu cerita menarik tahun 2011

Berbaik semula dengan semua bekas kekasih yang ada. Bunyi macam ramai padahal empat orang je. Pertama kali buat benda yang orang kata mustahil tapi tak salah mencuba. Alang-alang cuba, cuba sampai berjaya.


Perasaan meninggalkan tahun 2011

Gembira dan sedih pun ada. Dalam aku gembira aku semakin dewasa tanpa aku sedar mama dan papa juga semakin tua.


Tag 11 blogger lain

Asirah Shaf
Eya Yana
Iryna Idris
Fify Afikah
Efie Potter
Czueka Zulaikha
Azwa Shamsuddin
Deana Imbran
Lyana Sharin
Nurshafira Mohd Noor
Kaklong Adlina
Farhana Rosli


ps : Kita jumpa lagi tahun depan ;)




7 comments:

Rozuan Ismail said...

amboi, semua 11 ye.salam tahun baru ok

s u a r a h e a R t y said...

:)

aida syamimi said...

selamat tahun baru!

czueka zulaikha said...

thanks for tag :) nice entry. i'm done!

Eyda Syahida said...

weewiitt!!! apih, berpisah dengan nino? apekah?

cik ketam said...

appy new year bro (:

selembut salju said...

kenapa berpisah ngan nino..ce cite..done olreaddy :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...