My Dongsaeng. My Oppa. My Noona.

30 December 2010

ini dia coli laser julia perez



Kunkun!!


Ini entry 18SX. Bimbingan orang dewasa adalah diperlukan.


Selain menjuarai Piala AFF Suzuki buat pertama kalinya, rakyat Malaysia juga mendapat durian runtuh apabila dapat mengenali seorang lagi artis dari Indonesia iaitu Julia Perez yang membuat konspirasi akan memakai Coli Laser semasa perlawanan akhir kedua di Stadium Gelora Bung Karno.


Siapa Julia Perez ni? Setaraf dengan Kris Dayanti atau Rossa?


Menurut info yang aku dapat, biodata Julia Perez adalah seperti berikut.


Julia Perez atau nama sebenarnya Yuli Rachmawati dilahirkan pada 15 Julai 1980 di Jakarta. Dia ialah seorang artis Indonesia, penyanyi dangdut, model dan bekas calon pilihanraya. Dia mendapat gelaran "Sex Bomb" dan simbol seks di Indonesia. Dia pernah menjadi model majalah FHM dan Maxim Magazine di Perancis dan diundi sebagai 100 wanita paling seksi di dunia.


Semalam semasa siaran langsung final Piala Suzuki, bukan semua yang nak sangat tengok bola. Jangan tak percaya, ada yang menunggu lensa kamera dihalakan kepada Jupe ini untuk melihat bagaimana rupa Coli Laser beliau. Terima kasih Julia Perez, sebab membuatkan lebih ramai rakyat Malaysia menunggu di depan TV untuk meraikan kejayaan Malaysia. Sebenarnya yang paling kerap keluar di TV semalam ialah Manohara dan Luna Maya. Jadi untuk tidak menghampakan semua, aku persembahkan Coli Laser Julia Perez!

Mungkin Julia Perez nak tiru coli Lady Gaga


Tapi sebenarnya dekat Indonesia, Jupe memang terkenal dengan persembahan yang menghairahkan dan terlampau seksi. Dia juga menjadi kegilaan kerana dikurniakan sepasang buah dada yang mantap bagi lelaki. Bagi perempuan aku tak tahu.

Tutup mata! Tutup mulut!
[ Klik untuk tumbesaran yang sihat ]


Julia Perez juga sering mencipta kontroversi di sana. Dia pernah menawarkan diri menjadi guru di sebuah sekolah di sana untuk mengajar Pendidikan Seks!

Kenapa zaman aku dulu takde subjek Pendidikan Seks?

Nangis awek sebelah kanan tu. Laki toksah cakap la.

Budak belakang geram sampai gigit bibir tu.
[ Klik untuk tumbesaran yang BESAR ]


Sekarang, bayangkan jika dia ialah guru kelas anda, berdiri di depan kelas dan akan memulakan pelajaran di satu pagi yang sejuk. Okay cukup! Jangan bayangkan lagi kan biru otak tu karang. Lelaki yang pernah tengok Naughty America pun jangan bayangkan lagi. Dah dah dah!!


Sebenarnya aku tak minat pun Jupe ni sebab aku minat Inul Daratista kalau kategori dangdut sebab lagu Inul lagi 'berwarna-warni'. Percaya tak? T.T


Akhir kata, terima kasih Julia Perez sebab membuat lebih ramai rakyat Malaysia dan Indonesia menonton perlawanan akhir semalam walaupun niat masing-masing tak sama. Tahniah Malaysia kerana menjadi juara dan tahniah Indonesia kerana mempamerkan semangat juang yang tinggi.


Kepada kekasihku, Alyssa di Indonesia sana, baik-baik sayang.

Tengok dia nangis dalam sinetron Alisa, comel giler
[ Klik untuk tumbesaran yang comel ]


Nak update pasal bola semalam tapi semua dah update. Lembap la kau Apih!


ps: Nak cari wanita seksi tapi tak bangang macam Julia Perez ni.


Kunkun!!



41 comments:

nub said...

hakhak...apa kena tah natang julia perez tu..adoii.

xpaham akuh.hahak

iqbalhakimi said...

haha..nak beli mano pih?..nak gak ser..haha

cik zaza said...

uik..ada pulak subjek tu kat sekolah..

Diary Kurang 1/2 ONS said...

hemmmm .. kontennya dada ,,..hue hue

yana :)) said...

hahaha.. tq julia perez..
disebabkan ko, aku nak tengok bola semalam.. kalau tidak, aku dah tido da kot?
btw, mmg aku xnmpak ko smalam.. hahaha..
:P

padle said...

hakhak..memg best entri ko ni..tp smlm yg kua gamba manohara je..xnmpak minah ni pon...

tqaAwesome said...

tq julia perez, sbb ko aku ade bahan nak bahan indonesia. hahahahaha gelak jahat

wawa azam said...

oh,ade ek minah ni smlm?xnmpk lak..haha..mmg xley bla tul minah nih..haiyaa..hehe

Mohd Fitri said...

ini memang 18sx! haha
alisa! :)

+akufobia+ said...

semalam usrah tapi tetap gembira sebab tahu malaysia boleh menang.

miss husna said...

haha...pape pun tahniah wat mlysia :)

Kuman Chaos said...

oo ni la dia Julia PEREH ekk heheh baru tau..

Kuman "Tornado Tengah Decal..!!" Entry

monica said...

muka cantik tapi perangai x elok..congrats malaysia.. :)

Cik Ila said...

Julia ni memang tak malu! hahahahaha

mish cokat said...

cameramen smalm mmg ngok ngek. byk tnjok awek cun jer. hha

hasrulwahid said...

berdarah hidung! arghh!! LOL

Lina said...

hahaha jupe tu harus xleh cari makan kat Malaysia klu gaya seksi banget gitu

..:akyn:.. said...

hahahha.... jupe3...
patot asyik camera tuju kat artis indon..

Nur Azila Ismail said...

haha . rosak murid kalau dapat cikgu sebegitu rupa

a'im said...

haha...hang ni..nak yang mantop ajer... http://kindofsoul.blogspot.com/

Syafiq Rosli said...

haha..abis pahala aku tengok

syiqin V O C H E LL E said...

hahhahahah . mmg saket aty gile nan pompuan tu . tapi ta nmpak dy langsung lam tv . huhuhuhu . kesian dy . mesty kecewe balek rumah . hahhahaha .

honeyvsbee said...

rosak rosak pompuan nih..

wannurfazrini said...

tetiba tersesat alisa . haha

papabear said...

patutla Indonesia tak dianugerahkan kemenangan.... hehehehe....

shida saje said...

hehhee..ok wat =)

Yuni Aisyah said...

gile seksi JUPE nie...mmg hot btol la...

cikpia said...

memang aset mantap tapi mentaliti camcibai.......

RusdianaUsman said...

astagafirullah. . sakit mate den tengok. .!!

Cik Mimie said...

hahaha...pemende la dorg ni..

yg pasti 'mende alah' ni x mngugat smgt mlysia lgsung..lalalal..

misyamissyou said...

penah ditawarkan jd cikgu lak tu..hahaa

tomatokering :) said...

haiyoooooooo ... huhu

missamy said...

macam2 la jupe tuhh .

.:Aishah Zailani:. said...

hahah kelakar entry neh.daebak!

Wahida Nasution Thakhrim said...

mantap!! ori ke tak tu?? he3..
kalau dia jadi cikgu, bukan student tgk apa yang dia ajar pun.. (><")

Azewas32 said...

klu malaysia ad ckgu cmni...huhuhu..mmg pnuh ah kehadiran klas..xkn ade student yg ponteng kls...

teddyuna said...

x minat julai perez.. minat lagi kat allysa.. huhu dtg n follow sini

eistira saleh said...

hahahaha. sakit perut baca. XD

Tuan Penasihat said...

membaca entri ni sambil dok cover skrin takut orang belakang nampak.

tikusdalamlab said...

style lahh lu niy. hahaa :DD

anti degraded all prophet said...

nasi lemak dia dh kene ramas dek penyokong indon yg dah buta mata kena laser... garuda silau mata kena pancaran laser coli jupe... harimau malaya kebal dari pancaran laser dan pengganas merah putih sebab naik kereta kebal dan terus melenyek stadium gbk dan terus goollllllll... 4-2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...