My Dongsaeng. My Oppa. My Noona.

04 December 2010

15 cover album dicover oleh LEGO





Kunkun!!


Semua orang tahu kan harga minyak naik? Salah siapa? Salah rakyat atau kerajaan? Kenapa perlu dinaikkan harga minyak? Adakah Malaysia dah nak baknrap? Camne eja bankrap sebenarnya ek? Kalau dah tahu Malaysia nak bankrap, buat apa bina bangunan yang tak perlu. Sangat membazir okay.

Aku stress. Aku sebagai pengguna sangat terasa dengan kenaikan harga minyak. Terus terfikir nak buat kerajaan sendiri. Biar aku yang memerintah. Rakyat patuh kat aku. Terus aku bukak laman web Lego.com [klik] sebab dekat sini je korang dapat buat kerajaan sendiri. Kerajaan sendiri okay, bukan Kerajaan Langit Ayah Pin.

LEGO | Small people with the big heart


Masa tengah ronda-ronda dalam dunia Lego tanpa sempadan tu, terpandang artikel ni. Cantik menarik tertarik kau memang the bomb. Kalau selama ni aku kagum dengan pelukis yang mampu lukis gambar sebijik macam rupa asal, sekarang aku turut kagum bila ada orang buat sesuatu yang menyerupai benda asalnya, dengan hanya menggunakan LEGO.


15 Cover Albums Covered by LEGO


The Strokes - Is This It




Cradle of Filth - Cruelty and The Beast




The Beatles - Abbey Road




The Beatles - Hard Days Night




Belle and Sebastian - Push Barman to Open Old Wounds




Kaiser Chiefs - Your Truly, Angry Mob




The Beatles - Let It Be




The Beatles - Please Please Me




Morrissey - You Are The Quarry




Muse - Black Holes and Revelations




Nirvana - Nevermind




The Beatles - Yellow Submarine




The Offspring - Americana




Pink Floyd - The Division Bell




Norah Jones - Not Too Late




LEGO ni permainan aku dari kecik. Aku suka sangat main LEGO. Kalau nak bagi anak-anak cepat pandai, berilah dia main LEGO. Tengok apa dia boleh bina daripada LEGO kecik-kecik tu.


Dulu aku suka jugak main kahwin-kahwin. Mesti cepat-cepat 'chop' nak jadi abang. Sebab abang kan muda dan handsome macam Zamani Slam. Macam annoying je pemikiran masa tu. Hahaha... Korang suka main apa dulu?


Kunkun!!





9 comments:

Khai said...

aku suka buat rumah byk2 dlu...mybe nk jd arkitek kot..haha

chumut said...

same2. slalunye kalau dapat buat binaan yang rase cam bagus. musti rase cam ade harapan jadik arkitek berjaya.

meself,Ms Fint said...

comel seyh!

wannurfazrini said...

walahhhweyhh semarttt !

Miss Lemon said...

cool laaaaa!
haha

kunkun! ^^

A.J said...

wow...menarik!

didi oren. said...

agak agak lau maen lego bole jd arkitek tak? HAHA.

pu3iman said...

main masak2 je :p

main kahwin2 ni sampai besar pun ramai yg 'suka' sgt main! TEEEETTTTT!

ciq b said...

ak zaman kecik men anok kang..wakaka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...