My Dongsaeng. My Oppa. My Noona.

06 December 2010

prank frozen people at Grand Central



Kunkun!!


Selepas beberapa hari mencari, akhirnya aku jumpa video ni.
Sangat stylo milo.




Kalau kat Malaysia tak tahu la camne. Ada orang berani buat tak?


Kunkun!!



11 comments:

Khai said...

haha...kalo aku aku g cium jer yang keras2 tu..ekeke

::..Dia daYa..:: said...

wah hebat,

ciq b said...

gile hebat...cool.....

selembut salju said...

mmg terbaik ar vdeo niee..

Rafidah Bakri said...

smart!! macam tanggang moden kena sumpah jadi batu. hahaha

Elly & Emmy said...

hehehe.. mater berkelip..

Siti said...

aisey tak lepas pulak nak tengok..tapi rase macam penah tengok kat mane tah.. kagum seh diaorg leh wat keras gitu..kalau saya, memang fail dah.haha

Azewas32 said...

klu kt malaysia mmg kne dh ah...
ak ske mse yg kta bwa brng tuh nk lalu...hahaha..

Halia Kentang @ Annpaan said...

wow..
mmg besh gler r video ni

Ain Zulaikha said...

hahahhaha ada je orang malaysia berani buat.. yang " KLCC " hehehe

maira adreanna said...

kt malaysia pernah buat la, kt KLCC .aku ade tgk time tu .thn 2007 gitu klu tak silap

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...