My Dongsaeng. My Oppa. My Noona.

11 July 2012

kisah cinta budak jahat


Kadang-kadang saya fikir macam kita dah buat keputusan yang salah. Awak dah bercinta dengan seorang lelaki pemarah. Dan bila saya marah, awak gelisah. Sampai satu tahap saya terfikir kita patut berpisah. Tapi saya tak pernah luah, sebab cinta saya pada awak masih tak berubah.
Tapi, entahlah.


Kadang-kadang kita gaduh sebab benda kecil yang tidak ada kena mengena. Saya perasan keserasian kita macam tak ada, macam hilang seketika. Dan akhirnya awak mengalirkan air mata. Ada salah saya. Ada salah awak juga. Tapi kita suka pendam rasa. Akhirnya semua tergantung begitu saja.


Sumpah saya pernah cuba jadi baik banyak kali. Tapi bila berubah saya rasa saya tak jadi diri sendiri. Saya rasa macam hidup dalam tubuh badan orang yang saya tak kenali. Biarlah saya jadi diri saya sendiri walaupun itu buat orang benci.


Saya tahu kadang-kadang awak kasar. Tapi saya tak lupa hati awak tetap perempuan sebenar. Saya nampak perasaan awak pada saya tak bertukar. Awak masih perlukan saya dengan mesej-mesej yang awak hantar. Awak masih setia walaupun hubungan kita dilanda halilintar.
Awak masih sabar.


Awak baik dan saya jahat. Macam dua darjat. Awak cantik bertudung dan saya dengan seluar pendek nampak aurat. Awak sopan duduk bersimpuh manakala saya duduk macam tak ada adat. Perbezaan banyak yang amat. Tapi saya tetap sayang awak sangat-sangat.


Saya tahu awak mahu kekasih yang baik hati. Saya tahu awak mahu kekasih yang tak menyusahkan hidup awak setiap hari. Saya tahu awak mahu kekasih yang buat awak happy. Saya tahu awak mahu kekasih yang tak menyakitkan hati. Saya tahu perempuan sebaik awak layak untuk dapat kekasih yang baik budi pekerti, bukan celaka sebegini.


ps : Saya cuma mahu awak bahagia meskipun kebahagiaan itu bukan dengan saya ;)
  

6 comments:

mujagirl92 said...

alamak,,, jangan la camni apih,,, perempuan kalau dah suka,,, tak senang nak lupa,, confirm,, tapi,, tutup aurat tu wajib bagi umat ISLAM,,, bukannye bergantung baik ke jahat,,,jagala si dia dengan sebaiknya k,,, :D

bukankosong said...

suma owg ada kelemahan

tp selagi ada syg, segalanya memungkinkan

Unknown said...

awak,dah macam lirik Bad Boy dari Bigbang...xtaulah awak layan kpop ke x..'u r good girl i'm a bad boy'

lurunharima said...

erk~ sekilas air di air dah tahu jantan betina nya.. eh? eh?
lari topic plak.. ehehe..

btw cerita apeh nie, lebih kurang cerita saya~ yang beza apeh lelaki dan saya gurl.. eewaaah~

betol.. saya pon rasa inferior~ hurmm..

ELFarahin said...

fuyooohh~!!

uchica said...

hurmm..sentap..menangis bace..T.T

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...