My Dongsaeng. My Oppa. My Noona.

26 February 2010

river in a water


Kunkun!!


Siapa kat sini tak pernah tengok cite Spongebob? Makhluk kuning penghuni Bikini Bottom. Hari tu sekali aku pernah tengok cite dia ada satu part tu dia tunjuk dalam laut tu ada pantai lagi. Aku ingatkan semua tu rekaan tapi tak. Perhatikan gambar-gambar ni. Lihatlah dasar dia macam ada sebatang sungai. Sungguh agung ciptaan Allah.


SELAMAT MENYAMBUT MAULIDUR RASUL


Kunkun!!



4 comments:

pu3iman said...

ciptaan Tuhan... sape kita utk mengadili :)

nak tnya... Kunkun ni binatang apa? :p

apih el nino said...

betul2...
ciptaan tuhan mmg hebat...
kunkun?
tak tau la binatang ape...
buat gune jari je...
hehehe...

pu3iman said...

guna jari bunyinya tik tok tik tok :p

apih el nino said...

tak tak...
hehehe...
nanti la saya citekan pasal kunkun ni...
rasanya dia tak seperti yang anda harapkan..
=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...