My Dongsaeng. My Oppa. My Noona.

05 July 2010

fynn jamal - 150 juta lirik






Kunkun!!


Oleh sebab banyak sangat pertanyaan pasal lagu aku gunakan sekarang ni, meh aku nak bagitau kat anda semua. Aku letak lagu Fynn Jamal - 150 Juta. Aku suka sebab suara dia manja. Hahaha.

Fynn Jamal | The contender in Keynote


Fynn Jamal - 150 Juta


Untuk kali ke seratus lima puluh juta
Mereka tanyakan engkau soalan yang sama
"Eh kenapa kau masih lagi mahukan dia?"
"Apa kau buta? Apa kau pura-pura suka?"

Di seratus lima puluh juta kali itu
Di depan semua engkau tarik tangan aku
Yang sedang buat muka kosong tak ambil tahu
Sambil ketawa engkau bilang satu per satu

"Dia mungkin bengis seperti singa"
"Tapi dia nangis tonton cerita Korea"
"Dia mungkin keras bila bersuara"
"Tapi dia jelas, jujur apa adanya"
"Aku lagi kenal dia..."

Dah lebih seratus lima puluh juta kali
Aku pesan padamu apa yang bakal jadi
Engkau dan aku ada mungkin tidak serasi
Engkau sangat manis aku ini pula dawai besi

Di setiap seratus lima puluh jutanya
Aku pun dalam hati semacam tak percaya
Apa kau lihat pada aku jujurkan saja
Terus kau cubit dagu aku sambil berkata

"Sayang mungkin baran tak kira masa"
"Tapi sayang tahan kalau salah yang saya"
"Sayang mungkin saja keras kepala"
"Tapi sayang manja bila kita berdua"
"Saya kenal sayang saya..."

Buat apa dicerita
Bahagia kita rasa
Biar tak dipercaya
Peduli orang kata

Baju ronyok tak apa
Asal pakai selesa
Berkilau tak bermakna
Kalau hati tak ada

Aku lebih bengis dari sang naga
Tapi bisa nangis semata demi senja
Suaraku keras tak berbahasa
Kerna aku rimas gedik mengada-ngada

Aku mudah baran tidak semena
Mana boleh tahan angin cemburu buta
Dan aku sengaja tunjuk keras kepala
Aku punya manja, kau saja boleh rasa
Rahsia kita berdua...



Aku suka lagu ni. Simple dan ada style tersendiri. Hahaha.


Kunkun!!




8 comments:

Khai The Kerozer said...

haha...kn aku ckp....
ko pun sokong dier..haha

pu3iman said...

berangan nak awek yg suara manje2 cenggitu gak lah nih? ehehehe...

apih el nino said...

khai the kerozer...
wei kau caye x fynn jamal komen shoutbox aku??
hahaha...

apih el nino said...

pu3iman...
sekarang memang la berangan...
nanti angan-angan jadi kenyataan okay...
hahaha...

::fadxieza:: said...

besh gilew..
aku dh dengar 150 juta kali dh..
haha..

apih el nino said...

fadxieza...
dah banyak kali tu...
bagus la...
hehehe...

HOt_HeAt said...

Sdap ler jugak lagu nih.lyaaaan mndgrnye eewahhh(^-*)

apih el nino said...

hot_heat...
memang layan lagu ni...
terbaek dari fynn jamal :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...