My Dongsaeng. My Oppa. My Noona.

20 November 2011

satu hati tiga rasa satu rasa tiga hati





"Aku rindu dia. Tapi kami dah macam tak kenal..."


"Aku suka dia sebenarnya. Kau jangan bagitahu dia pulak ni..."

"Aku benci la mamat tu. Mulut macam biawak!"

Tiga hati manusia. Tiga rasa yang dipendam lama.


Dan...


"Dia ada kawan baru. Tak guna bagitahu kalau rindu pun..."

"Dia baru couple semalam. Melepas aku. Rugi sangat..."

"Tak habis lagi nak sakitkan hati aku mamat ni!"

Tiga hati manusia. Tiga rasa kecewa.




Kalau rindu jangan biarkan.
Kalau suka cepat luahkan.
Kalau benci cakap depan-depan.
Sudah banyak hati terluka sebab rasa yang tak terluahkan.
Jangan sampai rasa itu diucap semasa hari kematian.


ps : Jangan bila orang itu sudah tiada baru kita bagitahu kita sayang dia ;)




9 comments:

ainna baijan said...

very inspired entry...ahakzzz!

mielajasmin said...

m'dalam mksud tu.
:)

Miss Xyz said...

nice sharing~ ;)

L said...

nice ayat... huhu

jom bacer kejap..=)
http://lolz-l.blogspot.com/2011/11/belajar-dari-alam.html

Akim Iqbal said...

Nice ! hehe

a i m z said...

erkk. ku membenci. :)

Qil_H0shi said...

nice entry., :)

Cik Nurul said...

superb! suke statement dalam pic tu.. ^^

Anith Hanisah said...

biawak~~ahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...