My Dongsaeng. My Oppa. My Noona.

30 September 2009

the night that i will fall for you

Posted on 14092009

semalam 13092009 aku berbuka kat luar... maksud aku tu berbuka puasa la k... bukan berbuka baju atau menda laen... ni bkn first time aku bukak kat luar pose tahun ni... ari tu kat kolej aku ade bukak kat luar gak utk kos aku tp aku xpost blog coz mcm xde ape² yg menarik je... back ke back cite kite... smlm aku tgk agak ramai la couple² yg berbuka kat luar... member aku ckp minggu ni minggu paling ramai couple² bukak kat luar coz dah nak abis puasa... lepas ni xde la berbuka puasa dgn awex or pakwe... kalo nak camtu gak kena tunggu ramadhan tahun dpn la... tu pun kalo diizinkan tuhan... tp semalam aku bukak dgn couple aku gak... tp bukan awek aku pom... kami rapat je... teman tapi mesra ah ah ah... hahaha... kami mkn kat noodle station... pastu gi syahbandar coz ade karnival jualan sempena raya kat situ... best siot... aku dpt rasakan mood² couple tu... mood cinta yg hilang 3 tahun lepas telah kembali pulang... nak je aku ajak dia couple time tu... hahaha... aku pernah berangan pasal menda ni... xtau plk angan² aku jd kenyataan... thanx R... i swear it was the happiest day in my life...

...sometimes reality is not what it seems...

...sometimes a dreamer is a loser...
...but sometimes a loser wins...
...dare to dream...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...