My Dongsaeng. My Oppa. My Noona.

30 September 2009

tak mungkin kerana sayang

Posted on 21092009

aku ada 2 soalan... simple, ringkas dan cute...
kalo anda tau jawapannya sila jawap dgn bergaya...

1 - ape perasaan anda beraya dgn org tersayang? (awek or pakwe)
2 - ape perasaan anda beraya dgn org yg pernah disayang? (ex-gf or ex-bf)

sila jawap persoalan itu di ruangan komen ye... jgn ngade² nak jawap kat sini... hahahaha... dgn berbesar hati dan bangga diri serta riak dan takburnya aku memberitahu bahawa tahun ini aku beraya seorang tanpa si dia... si dia tu merujuk kpd awek la k... bukan org benama dia fadila, diana danielle atau diadora... jgn silap parking ayat tu... nanti kandas JPJ... hahaha... mmg laen la... langsung xde mood nak raya... di pagi raya je hati aku dah kosong dan sepi sekali... sebab terover xde mood sangat aku kuar la ptg raya td... malas aku duk umah... org ramai... tgh² isi minyak kete, ex aku msg mintak tolong ambik dia kat tempat dia keje... gile ke keje hari raya... aku berbelah bagi tolak campur darab gak... last² aku gi la ambik dia... atas alasan 'tolong' dia... honestly aku cakap mmg lame gile aku xcontact dia... bkn la xnak contact tp aku malas nak kenang² ape yg lepas... lagipun dia dah lame sgt nak jumpe aku tp aku je jual mahal... walaupun dia mintak less aku xbg... dia ingat aku kain baju kebaya ke nak less²... hahaha... ok abis pasal tu... mlm td aku gi la umah arif GC... dia buat open house... mkn mee goreng yg masih panas dan bergetah... nak dijadikan cite sampai je umah dia ex aku ade kat dlm... ni ex laen pulak... gile ramai ex aku kan?? hahaha... xramai pun 2 org je... atas sikap keprofessionalibility yg diterapkan dlm diri aku sejak aku bersunat, aku buat xtau je... setakat jumpa je ape la sangat kan... ntah camne dia pegi tego aku... nak xnak aku kena jawap la... tu pun kejap je... org kentut memakan masa lagi lama dr tempoh aku menjawap tu... hahaha... sejak clash aku mmg xlayan dia... bukan xkawan juz xlayan... sebab aku malas nak ingat semua tu... buang mase je... hahaha... kepada ex² ku sekalian, aku dah maafkan dosa kalian dan doaku sepanjang masa agar kau bahagia... kau telah jauh dariku tiada ruang di hati buatmu namun harus ku akui ada ketika di minda kau menjelma kembali... tak mungkin kerana sayang hanya kadang kala aku terkenang... hahaha... sape yg tau moral dan teladan bagi kisah aku ni sila komen... sebab aku xtau moral of the story... selamat hari raya semua... maaf dr hujung rambut sampai tapak kasut... datang la umah aku k... caw...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...