My Dongsaeng. My Oppa. My Noona.

30 September 2009

wajahmu mengisi kekosongan hati

Posted on 18092009

hebat x tajuk aku?? hahaha... aku rase nak jiwang pagi² ni... xsalah kan??
ok jom sambung segmen jiwang...
***************************************
di pagi ini aku sendiri ditemani embun pagi...
terserlah keheningan alam ciptaan ilahi...
berirama kicauan burung di sana sini...
terkenangkan dirimu yg jauh di mata dekat di hati...
ku tatapi potretmu berulang kali...
namun tidak mampu membendung rinduku ini...
inginku curahkan semua di hati...
namun bila tiba saatnya lidahku kelu tidak berbunyi...
walaupun mataku terpejam wajahmu tetap berseri...
terbanglah kau di langit tinggi...
berenanglah kau di lautan yg menari...
aku tenggelam di lautan cinta yg x bertepi...
andai kau sebuah mimpi lenakan aku sepanjang hari...
wajahmu menjadi azimat penguat semangat diriku ini...
agar bisa ku gagahi cabaran yg datang bertubi...
maafkan aku meminjam wajahmu mengisi kekosongan hati...
***************************************
yeah!! aku maen taip je tu... hahaha... hari ini aku bahagia... mungkin esok aku berduka... so aku nikmati la kebahagiaan ini... supaya kebahagiaan aku ni menjadi penawar di hari duka ku nanti... sape² yg nak tau sambungan kisah cinta yg terlarang aku ni sila komen k... kalo xsuke lantak korang la... ni blog aku so ikut suke aku la nak tulis ape... hahaha... kpd kakha, selamat balik kampung... kim salam kat adik...

*i hate myself when i'm in love*

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...