My Dongsaeng. My Oppa. My Noona.

30 September 2009

love her or hate her its over

Posted on 07082009

jap nak mencarut... FUCKING!!!! sakit ati betol la... antara perkara yg akan berada d ranking top 3 menda paling aku xsuke dlm planet bumi ni ialah buat menda yg aku xsuke... aku ni kira benci la kalo kena buat menda yg aku xsuke buat... tp aku kena buat menda tu sekarang... lol tahap gile babi H1N1 ni... kalo korang nk tau aku kena lupakan awek yg aku minat tu... ye la dah kene reject... xkan nk membusybodykan diri kat dia plak... aku bkn xde harga diri sampai nak kena buat camtu... hahaha... dah la susah nk lupakan seseorang ni... so terpaksa la buat cara lame... nak tau ke ape carenye?? ade la... ni rahsia... hahaha... aku dah mule mengegokan diriku ini... sory la kpd awex² yg tego aku ke miskol aku ke emel aku ke mesej aku ke MMS aku ke webcam aku ke 3G aku ke yg aku xlayan k... just ade beberapa org je yg dpt meruntuhkan keegoanisme aku ni... sory ye semua... aku manusia gak... kdg² ape yg berlaku kat kita akan berlaku kat org laen gak... so bila menda ni dah jd kat aku dgn secara jujur tanpa segan silu aku akan membuatnya kat org laen gak... hidup ni mcm roller coaster jap kat atas jap kat bawah... masa kat bwh tu jenguk² la org kt atas... dan masa kt atas tu jgn lupakan yg di bawah... ntah peribahasa ape aku ckp ni... kalo ade sape² yg faham sila explain kat aku k... aku pun xfaham... k la... nak out... menggilakan diri jap...

pavillion+GI JOE+mcD+bukit bintang+lepak+cuci mata+buang duit+ehem² = gila tahap infiniti

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...