My Dongsaeng. My Oppa. My Noona.

02 October 2009

we will still be friends forever

dengar semua rakyat jelata... aku nak cite pasal reunion sekolah rendah aku ni... Sekolah Kebangsaan Tengku Ampuan Mariam... kalo nak tau sangat pegi bdr KT cari stadium bola sebelah dia tu wisma darul iman sebelah wisma tu sekolah aku... sekolah aku ni je tengah² bandar... senang nak ponteng... hahaha... ok stop mengarut... 25092009 bersamaan 6 syawal 1430H atau hari jumaat telah berlangsungnya reunion kelas aku masa darjah 6M... gile lame aku xjumpe diorang... last sekali reunion pun mase tahun 2005 kot... mmg happening gile babi la KFC mase tu... yela dah lame xjumpe... ada 15 org yg datang... aku, firdaus, darimi, emi, yo, faiz, pian, wan farahin, raihan, ilyani, shakirah, sarah, munie, fadhilah akmal dan shahirah... sepatutnya ada ramai lagi tp ada yg xleh dtg sebab ade keje laen... lepas ni kalo nak buat reunion kene plan betol² biar semua datang... baru meriah babe!! ape yg aku tgk mase tu masing² dah berubah... yg dulu diam sekarang dah bising... yg dulu bising sekarang dah makin bising... papepun aku kene akui tanpa korang aku xkan jadi aku yg hari ni... korang adalah aset aku... all of our memories always playing in my mind like a film without sound...

...as we go on we remember...

...all the times we had together...
...and as our lives change come whatever...
...we will still be friends forever...

2 comments:

Ryhan Nawawi said...

wah wah!
glad we met each other n maintain d bond that we have ;)

friends forever ;)

apih el nino said...

yeap...
friends forever :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...