My Dongsaeng. My Oppa. My Noona.

12 April 2011

jangan pernah kau cuba berubah




Kunkun!!


Aku tak tahu dah berapa ratus kali kau pernah sebut kau kuat. Dulu, bila kau sakit, kau masuk hospital, kau sedih, tapi kau tetap bagitahu aku kau kuat. Dan aku tak pernah membantah walau sekali. Sebab aku tahu kau tak tipu. Cuma ada sekali dua kau tumpang bahu aku untuk kau menangis. Tapi kau memang kuat. Aku akui.

All For One | Everything I do, I do it for you


Tapi sekarang, bila kau dalam kesusahan, bila aku dah tak dapat bagi bahu aku untuk kau sandarkan, aku harap kau tetap kuat. Malah setiap hari aku doakan kau semakin kuat. Mungkin aku tak dapat faham sedalam mana kesedihan kau, tapi percayalah kalau aku ada kuasa, biarlah aku yang tanggung semua yang sedang rasa sekarang. Sebab berat hati aku nak tengok kau bersedih.


Aku harap sangat kau tak berubah. Walau seberat mana dugaan yang Tuhan bagi, aku harap kau tetap tabah. Aku cuba tolong sedaya mampu. Aku bagi kau semangat selagi terdaya. Sebab aku tak suka tengok kau sedih.


Aku tak boleh janji aku dapat selesaikan semua masalah kau, tapi aku janji aku takkan biarkan kau hadapi semua masalah kau tu seorang diri. Aku sentiasa ada dengan kau. Janji.


"If one day you want to cry, just call me
I can't promise I will make you laugh but I can cry with you
If one day you want to run away, just call me
I can't promise I will make you stop but I can run with you
If one day you tell me you're still in love with me
I promise I will tell you I am still loving you..."

When I Close My Eyes Forever | That's when I'll stop loving you


You might be my ex, but I am always here for you.


ps : Be strong okay. Kalau ada rezeki mesti jumpa balik laptop tu.


Kunkun!!



9 comments:

toyolkiut said...

apih..
bagusnya dpt jadi kawan mu..
kata2 smangt tu buat TK tharu..

l i n T e d d y said...

susah nak jmpa laki cmni yg still amek kisah ttg ex dia..thniah!!!krn anda menyedarkan sy bahawa x sumer laki sama n masih wujud lg laki yg begini di dunia ini walaupon i dalam beribu...

cik chinta said...

huhu...nice

pelangi said...

hahahaha,,apih2,,
kau nak cerita tentang ex kau atau lappy kau??
hahaha..tp aku suke entry kau,,
hee

zubect said...

jantan2 keparat kat luar tu patut contohi kau,setia je,takder nak cari spare tyre......
(pujian ini bernilai rm50,sila buat pembayaran sblm tarikh tutup,terima kasih)

mIjEt :) said...

zubech : bgus kate2 mu ! i like it 1 jntan kt luar sane ptot contohi c blogger nih . hahaha

doubterdramaqueen said...

zubect!totally agree with u oke..damn tht guy!asal x ikot je prangay si apih nim..grr

mellyana sara said...

thanks poem, pernah beri pada dia. di waktu dia perlu bahu aku untuk dia. :) tapi sekarang dia dah ada bahu barul. ;)

ELFarahin said...

Suka dengan quotes yang digunakan. ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...