My Dongsaeng. My Oppa. My Noona.

07 March 2010

tag dari zatty junior



Kunkun!!

Kali ni aku ditag oleh Zatty Junior. Aku main jawab je ni. Semua jawapan ni adalah jawapan pertama yang terlintas lepas aku baca soalan. Fuhhhh....


1. Bekas kekasih saya adalah:

Beberapa gadis yang mampu meruntuhkan ego saya.

2. Saya sedang mendengar:
Bunyi kipas bilik saya berpusing.

3. Mungkin saya patut:
Lupakan hasrat untuk menjadi lelaki matang.

4. Saya suka:
Bila saya dapat apa yang saya suka.

5. Sahabat-sahabat baik saya:
Mizie Mijie. Farhan Santacruz. Staqim Philux. Arif Morales. Ridhwan Apex. Nasrul Adidas. Capix Konok. Along Syazni. Hazwan Owen. Aminx Scofield. Armia Drogba. Ridhwan Burnz.

6. Saya tak faham:
Kenapa saya suka tekan butang lif lebih dari sekali.

7. Saya kehilangan:
Kata-kata bila saya jatuh cinta dengan seseorang.

8. Ramai yang berkata:

Wanita pilihan saya semua pelik-pelik.

9. Makna nama saya:
Afif : Harga diri yang tinggi.
EL Nino : Budak kecil.
Afif El Nino : Budak kecil dengan harga diri yang tinggi.

10. Cinta itu adalah:
Salah satu tajuk lagu Flop Poppy.

11. Di suatu tempat, seseorang sedang:
Membenci saya.

12. Saya akan cuba:
Mencintai seseorang yang layak untuk dicintai.

13. Ayat SELAMANYA membawa maksud:
Until the day I died.

14. Telefon bimbit saya:
Berjenama Nokia N82 dibeli pada 080808.

15. Bila saya terjaga dari tidur:
Saya tahu hidup saya sama macam sebelum tidur.

16. Saya paling meluat apabila:
Orang menganggap luaran mencerminkan dalaman.

17. Pesta/Parti adalah:
Tempat yang dipenuhi gadis hot dan seksi.

18. Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah:
Kucing kat rumah saya.

19. Peringkat umur paling menyeronokkan bagi saya ialah:
Malam pertama lepas kahwin. Hahaha.

20. Hari ini:
Saya bangga menjadi penyokong Real Madrid.

21. Malam ini saya akan:
Cuba plan satu kerja bangang bersama Mizie.

22. Esok pula saya akan:
Pergi office dan terus menikmati rasa bosan.

23. Saya betul-betul ingin:
Berjumpa dengan bakal isteri saya.

24. Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini:
Saya pelik kenapa orang sehensem saya takde awek.

25. Pusat membeli-belah atau arked permainan:
Pusat membeli-belah yang ada arked permainan.

26. Makanan Barat atau Jepun:
Makanan free.

27. Bilik yang terang atau gelap:
Bilik yang di dalamnya ada gundik-gundik.

28. Makanan segera adalah:
Makanan yang best dengan harga yang murah.

29. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
Ciao-Bye-Bye-Cicle.

30.Siapa yang anda mahu Tag?
Sape-sape je yang rasa boleh jawab sehebat Kunkun aku.

2 comments:

pu3iman said...

ok ok...
iman nak jwb dgn penuh kehebatan berganda :p

apih el nino said...

pu3iman...
silakan tuan puteri..
hahaha..
ganbatte ne~!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...