My Dongsaeng. My Oppa. My Noona.

18 March 2010

lelaki dan tabiat



Kunkun!!


Kepada wanita yang ingin mengenali lelaki. Juga kepada lelaki yang ingin mengenali lelaki. Hahahaha.... LoL...
  • Lelaki gemar menggunakan produk kecantikan yang sama. Contohnya, minyak rambut, syampu dan pencuci muka.
  • Lelaki sukar dipaksa mengubah penampilannya walaupun dipaksa secara keras dan tegas.
  • Sudah lumrah lelaki untuk sukar mencuba sesuatu yang baru.
  • Lelaki suka berahsia. "Takde apa la" adalah jawapan standard lelaki.
  • Lelaki bercakap tentang perkara yang perlu sahaja.
  • Kejujuran adalah perkara paling penting bagi lelaki.
  • Minyak wangi yang spicy dan oriental adalah pilihan lelaki.
  • Sokongan dari insan teristimewa terutamanya teman wanita adalah anugerah tidak ternilai dalam hidup seseorang lelaki.
  • Apa yang lelaki katakan, itulah yang dimaksudkan dalam hatinya.
  • Ego adalah sikap natural lelaki yang sedaya upaya akan dipeliharanya.

Sape-sape yang ada point tu sila la tambah kat ruangan komen.



Kunkun!!



10 comments:

pu3iman said...

lelaki akan menangis kalau perkara tu betul2 menyinggung hatinya.

ada betul? ckp cpt! :D

apih el nino said...

lelaki susah nak menangis...
air mata lelaki tu melambangkan ego dia...
hehehe...

pu3iman said...

ye ke?

ok ok nak tgk plak apih nangis tetiba :p (mencbr nih)

iman bleh blanja nanti :D

apih el nino said...

hahaha...
takkannye...
air mata saya x leh dijual beli...

Anonymous said...

lelaki susah mengatakan cinta..
kecuali kalau dia betul2 mahu setia...



ada betul?
jgn emo tetibe erk?? =pp

apih el nino said...

mungkin la kot.
lelaki susah mengatakan cinta.
nak panggil 'sayang' pun susah.
tu la lelaki setia.
wah tiba-tiba je kan.
hahaha.

selembut salju said...

dah kalu sumone kata cinta..syg ..rindu..
tu maknanya mmg dia mksdkn lah/
mcm tuh?

apih el nino said...

tak jugak...
kalo dah jenis playboy tu ayat2 tu mainan dia je...
sebab tu kena kenal betul2 dulu...

Anonymous said...

klo dia muaah3 pn bese2 gk ek stiap kali abes ktorg borak2..
huhu..sj nk thu..
sbab prnh dpt drpd slh sorg bdk gc korg gk..
bkn skali tp byk kali..huhu
mksdnya playboy r dia 2..
jwab2..jgn tnye spe ye..huhu

-akue89-

apih el nino said...

susah nak cakap. cuma tengok pada keperibadian dia la. mungkin niat dia nak melawak. atau mungkin memang dia betul2 suka. sebab kita takleh baca fikiran orang so kita tak tau apa dia rasa. sape ye ek? nak tanye gak. haha.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...