My Dongsaeng. My Oppa. My Noona.

30 September 2010

first anniversary bernafas dalam ego



Kunkun!!



Hari ni genap setahun kelahiran blog aku ni. Bermakna dah setahun aku menjadi blogger secara serius. Ceh serius la sangat kan.


Pada hari ini masa tahun lepas, blog ni kosong. Terkapai-kapai aku cari maksud 'blogwalking' dan 'exchange link'. Masa tu nak buat ayat berkelip-kelip macam entry Kenapa Apih El Nino Jiwang ni pun aku tau reti.

365 Days of Art | Blog is art and blogger is their masterpiece


Blog ni lah mangsa bila aku marah. Walaupun aku marah kat orang lain macam entry Aku Benci Pakcik Bajet Hebat, blog ni yang kena. Tapi aku tak lupa blog ni bila aku happy. Kalau tak, aku tak buat entry panjang lebar macam Aktiviti Mandi Air Terjun Masa Cuti dan A Journey of Friendship.


Bila aku sedih, aku menulis kat blog ni untuk kuatkan hati aku macam entry Al-Fatihah Noor Raheda ni. Bila aku bosan, blog ni jugak yang kena publishkan entry bosan macam I Want My Yoshida ni. Hahaha.

So Happy Together | Me and you and you and me


Dalam masa setahun, banyak kali aku kena perli sebab tak pernah tukar layout. Aku tetap guna layout Blogspot bagi ni. Dah memang aku suka layout simple camni nak buat camne. Aku tulis blog sebab nak isi masa lapang je bro, bukan nak masuk Miss Universe sampai nak melawa-lawa ni. Oh ya,dia cakap layout yang stylo dapat tarik lebih ramai visitor. Takpe la. Thanks for the info. Aku rasa header picture aku tu lagi stylo.


Aku pun pernah kena sound terang-terangan kat sebuah blog sebab aku tak follow dia balik. Sorry bro, aku tak minat gaduh dalam ni. Kalau nak gaduh depan-depan la. Maka dengan jujurnya aku buat entry Ramai Follower Tak Bermakna Bagus. Tu lah entry paling ego dari aku.

Just Be Yourself | You can do something better than other


Aku dah buat Fan Page Bernafas Dalam Ego kat Facebook. Aku tau aku tak layak nak ada Fan Page tapi sebab ada kawan aku mintak, dia takde blog so aku buatkan la. Korang jangan ingat aku promote Fan Page aku pulak ni. Aku bagitau je. Bukan promote. Jangan cakap aku tak bagitau pulak ni.



Happy Anniversary to you.


Kunkun!!




38 comments:

ArifmoraleS said...

skill anivessary lening...ha3

lady-D said...

wahhhh..sudah setahun yer..keep it up bro..tahniah tahniah =)

p[A]n[A]d[O]L said...

wah! hepi anniversary..
smoga semakin sukses n maju d ms akn datang..
aminnnn....

Nobita Sensei said...

tahniah! bukan senang nak capai setahun. teruskan bernafas dalam ego!

dakpipimerah said...

wauu.....sy xpena taw belog sy dh bape taun..hehe..tahniahh!! ;))

Unknown said...

hepi besday to blog,,,nk adiah,,hehehehe

tikusdalamlab said...

happy annyversary babe! :D

yua zawa said...

hepy anvsary to ur blog. keep it up bro. :)
smoga trus sukses dlm bblogging. hehehe

Anonymous said...

hepi anvsary to blog bernafas dalam ego... teruskan bernafas..it is better to hated for what u r than to be love for what u r not..
n thanks to apih el nino..

Syifa Alshah (wutwut) said...

selamat setahun !

catus said...

kecik sgt kek anniversary blog k0..dia on diet ke?haha..:p neway..c0ngratz..smg terus brnafaslah..nti aku wat keje sampingan jd pengomen plg setia..hoho..:D

lurunharima said...

happy anniversary bernafas dalam ego!
wah baru setahun tapi anda mampu create blog yg disukai ramai keep it up ;)

Cik Tim said...

hepy anniversary belog!! hehe..

ayleencutegirl said...

wah da besar eh.da setahun dah pandai berlari kan..:)

Leyha said...

wah! tahniah! selamat hari jadi belog! hehehehehehehehe~ lepas nie dha boleh berlari kuwat2 g~ hehehe.

selembut salju said...

congrats to apih..
thanks apih..
mu mmg terbaik mu wat aku addicted with ur blogs..

Anonymous said...

wah..dah stahun..lame gak tu..tahniah!

amira zakiah said...

setianya dengan blog...dah setahun dah!

cik lyna kaman said...

whoaaaahhh , blog kamu sudah tua macam kamu :p

Apih El Nino said...

ArifmoraleS.
skill gaduh mu komen no 1.
hahaha...

Apih El Nino said...

d_LA.
thanks :)

Apih El Nino said...

p[A]n[A]d[O]L.
thank you very much.
semoga anda juga akan semakin sukses dan maju.
aminnn...

Apih El Nino said...

Nobita Sensei.
thanks.
semoga kita semua terus berjaya.
aminnn...

Apih El Nino said...

mIMey.
pergilah cek umur blog awak tu.
boleh kita celebrate sama-sama nanti.
hehehe...

Apih El Nino said...

iszieylyanziy.
thanks for your wish.
kejap, ni birthday sape ni?
sape patut dapat hadiah?
huhuhu...

Apih El Nino said...

tikusdalamlab.
thanx babe :D

Apih El Nino said...

yua zawa.
thanks :)
keep it up to you too okay.
semoga kita sama-sama sukses dalam blogging.

Apih El Nino said...

Anonymous.
even i dont know who are you but thanks okay.
blog ini akan terus bernafas selagi aku ada kamu semua.

Apih El Nino said...

elmo blurb.
thanks to you :)

Apih El Nino said...

sheera catus.
aku memang sengaja bagi kek kecik.
baru cute.
hahaha...
btw thanks ye.
memang aku menantikan komen bernas dari ko.
hidup sheera catus!! yeay!!

Apih El Nino said...

lurunharima.
thanks ek.
tapi blog ni biasa-biasa je.
takde yang istimewa pun.
but thanks again ye :)

Apih El Nino said...

Black_roses92.
thanks to you :)

Apih El Nino said...

ayleencutegirl.
berlari?
belum lagi la.
baru pandai berdiri ni.
berjalan pun takut-takut lagi.
hehehe...

Apih El Nino said...

Hali3isa a.k.a L3ha : SSA.
blog ni takkan dapat berlari kuat-kuat kalau takde sokongan dari anda semua.
thanks all :)

Apih El Nino said...

selembut salju.
time kaseh kat mu jugak.
tanpa mu sape la blog aku ni.

Apih El Nino said...

misyamissyou.
setahun tak lama pun.
ada yang lagi lama.
btw thanks ek :)

Apih El Nino said...

amira zakiah.
sebab blog ni sama-sama rasa apa yang tuan dia rasa.
so kena sayang betul-betul la.
hehehe...

Apih El Nino said...

cik lyna kaman.
ye memang dah tua.
tapi walaupun tua tetap hot.
hahaha :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...