My Dongsaeng. My Oppa. My Noona.

17 October 2010

apih el nino dalam mingguan wanita?



Kunkun!!



Sesiapa yang tak sempat beli majalah Mingguan Wanita edisi 1404 yang bertarikh 15 - 21 Oktober 2010, maka terlepas untuk membaca Komen Lelaki yang ada muka poyo aku yang iras-iras band Budak Kacamata yang pernah famous dulu silalah beli majalah itu. Terima kasih Mingguan Wanita sebab tulis pendapat saya tentang Isteri Pilih Hobi Mahal, Suami Sokong Atau Mengeluh walaupun saya belum berumahtangga. Satu penulisan yang komited. Thumbs up to Mingguan Wanita dan Puteri Naem Glizzy :')


Majalah Mingguan Wanita dikeluarkan setiap minggu menyediakan pelbagai informasi yang berguna kepada wanita dan juga lelaki. Sangat berguna kepada suami isteri serta ibu bapa sama ada untuk kebahagiaan rumahtangga atau pembesaran anak-anak selain fesyen-fesyen terbaru yang moden tapi masih menutup aurat dan sopan.


Kalau tak sempat beli majalah tu kat kedai pun bolehlah tengok kat bawah ni. Mana la tau kan kot-kot tiba-tiba je majalah tu habis sebab semua nak tengok Jimmy Shanley kahwin.


Jimmy & Suhaila | Mas kahwin RM 31186


Oleh sebab TV dan surat khabar pun dah siarkan cerita pasal Jimmy Shanley ni, apa kata anda terus buka muka surat 103 yang menampilkan gambar seperti di bawah.




Aku sengaja buat lightning kat tengah-tengah ayat tu sebab nak anda semua beli. Beli jangan tak beli okay. Hangat di pasaran. Hahaha.



Pasni nak try masuk Remaja pulak. Jadi model. Yeah!!!
Bersemangat tiba-tiba T.T



Kunkun!!




25 comments:

aq itz m3 said...

wahhh...fuyoooo
hebatt =)

Anonymous said...

haha. afif sungguh comel. next time ade lagi. okeh? pasni amek ur opinion jela. kan? senang.

love, puteri naem glizzy.

selembut salju said...

okeyh i know y u pomot gilew majalah tu

ciq b said...

baru ak pahamm.hahahahaha

Khai The Kerozer said...

cett.. smpai thp tu nak promote diri..okey2..i got diz...hahaha

meowwmania said...

dah abih la majalah tu huhuu...

ainiadam said...

lpas Remaja, try yg majalah Bintang Kecil pulak..konfem lg laku.

pu3iman said...

fuh..bangganya!!! nak autograph bleh? hehe

paan said...

hahaha.xleh blah..nape la dia xmtk url blog ko skali...kalo tidak mesti popular...

Entri terbaru->Tutorial Submit Blog / Web ke Google

Anonymous said...

hahahaha

Ratu Mohamad said...

fuhyyooo .
macam kenal je lokasi kedai tuhh .
pizza satu !

ezatty said...

wah ! abg apih masuk MAJALAH laaa...
Ellow Artis! Hehehe

apih el nino said...

aq itz m3.
hebatkan majalah tu?
hahaha...

apih el nino said...

Anonymous aka puteri naem glizzy.
kecil tapak tangan, Pavillion hamba tadahkan.
hahaha...

love, apih el nino.

apih el nino said...

selembut salju.
baguslah anda memang memahami.

apih el nino said...

ciq b.
aku x larat dah nak maen teka-teki dengan mu.
hahaha...

apih el nino said...

Khai The Kerozer.
aku bukan promote diri wei.
aku promote magazine tu.
hahaha...

apih el nino said...

meowwmania.
tu la lambat sangat.
kan dah rugi.
hehehe :P

apih el nino said...

ainiadam.
Bintang Besar takde ke?
tak layak dah kalau Bintang Kecil ni.
hahaha...

apih el nino said...

pu3iman.
nak autograph watpe.
bukan jadi artis pun.
saya ni nak mintak autograph novelis terkenal.
hahaha...

apih el nino said...

paan.
yang tu untuk magazine online boleh la.
hahaha...

apih el nino said...

Anonymous.
stylo giler komen kau.
gelak je.
hahaha...

apih el nino said...

Ratu Mohamad.
pizza satu kan jiran intai-intai.
memang la kenal.
hehehe...

apih el nino said...

ezatty.
bahagian nganjin nombor 1 la dia.
hehehe...

cn said...

bakpo taak pomot blog kali?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...