My Dongsaeng. My Oppa. My Noona.

12 April 2010

aku terima nikahnya



Kunkun!!


"Aku terima nikahnya Sabrina, Editor Majalah Anis dengan mas kahwinnya ikut la seberapa banyak dia nak asalkan kami berumahtangga, tunai...."


Hahaha. Poyo sebentar bersama Kitkat. Siapakah Sabrina? Tekalah wahai pembaca yang budiman. Okay masa dah tamat. Sabrina sebenarnya ialah watak lakonan Rozita Che Wan dalam drama Aku Terima Nikahnya yang disiarkan kat Astro Oasis sekarang. Ala channel 106. Secara jujurnya ni ialah cerita pertama yang aku tengok kat Astro Oasis. Sebelum ni aku sekadar lalu je kat channel tu. Tapi disebabkan cerita ni aku telah berkenalan dengan Astro Oasis. Terima kasih Rozita Che Wan.

Cite ni pasal Sabrina, Editor Majalah Anis yang belum bertemu jodoh sebab terlalu memilih sehingga mendapat title Andalusia. Sabrina memang memenuhi citarasa aku. Cantik, lemah lembut dan bekerjaya. Dia tawar hati kat mana-mana lelaki selepas teman baiknya iaitu Anuar (Zed Zaidi) curang kepadanya. Menyedari usianya makin lanjut, dia bertemu beberapa lelaki yang ingin menjadikannya isteri namun dia keliru dengan peribadi lelaki-lelaki tersebut. Salah satu pilihannya menemui ajal akibat mengejar peragut pada hari perkahwinan mereka. Siapakah bakal suami Sabrina? Adakah Anuar memang tercipta untuknya? Atau adakah Apih El Nino berjaya menawan hati Sabrina? Okay tak. Tu just propaganda.

Astro Oasis | Aku Terima Ceritanya

The Blue One | Scene Kedai Tudung

Sabrina Style | Cari Jodoh

Airis Yasmin | The Right One

The Beauties | Tak Tahu Antara Dua

My Taste | Wanita Bertudung Sanggul

Aku rasa enjoy tengok cerita ni sebab Rozita Che Wan pakai tudung. Zarynn Min pun lawa walaupun tak kenal. Aku turut tergoda dengan Airis Yasmin bertudung. Aku baru je tengok episod 1 minggu lepas. Nanti la tengok episod 2. Mama aku tengok cerita ni sebab ada Dato' Fadhilah Kamsah. Adik aku tengok sebab ada Zed Zaidi. Aku tengok sebab ada Rozita Che Wan. Papa aku? Dia tak tengok. Dia tak kenal sangat artis melainkan Siti Nurhaliza dan Fasha Sandha. Kelmarin ada episod 2 tapi aku tak tengok sebab adik aku sorokkan remote Astro sebab dia tengok Akademi Fantasia 8. Tapi takpe la sebab aku pun nak tengok Adira. Adira best dan comel. Nad pun comel tapi suara tak best sangat. You go gurlz. I love both of you. Hahaha.


Kunkun!!



18 comments:

Anonymous said...

minat sangat ke rozita... berat mung ni pih... hahahhahaahahaha...

selembut salju said...

aduhyaii..
nakal nguh la mu nih..
milih tgk awek cun jew....
haha
padahal sama jew..
kih9

Apih El Nino said...

anonymous...
biasa la weh minat rozita tu...
hahaha...
mu sape?

Apih El Nino said...

selembut salju...
takpe ah...
aku minat mu la pulok pasni...
hahaha...

selembut salju said...

apih..
mu beng wt kontroversi g2..
bahaya2..
haha

Apih El Nino said...

hahaha...
gurau je bos...
ilex suda :)

selembut salju said...

taw2...
duk ilexx arh niyh...
=)

Apih El Nino said...

bagus2...
ilex2 tengok cite ni...
klako gop...
hehehe...

selembut salju said...

err...
kol wape?
hari apa?
aku xpernah tgk pom..
sbb mak aku xnk pasang astro..
haha

Apih El Nino said...

hari ahad kul 5...
aku pun susah nak tengok sekarang...
adik aku sibuk tengok AF...
haishhh....

selembut salju said...

owhh..
bkn live sabtu kol9 mlm kew?
aku tgk gak..
tgk la adira pujaan hati mu tuh..
hehe

Apih El Nino said...

memang live hari sabtu...
yg sabtu memang wajib tengok...
ulangan tengok lagi...
dia ikut abg dia...
papepon adira terbaek...
luv u dira...
hahaha...

selembut salju said...

nama pom abg...
kalu x adik nk ikot piyer agi..

Apih El Nino said...

dia ikut la kakak dia...
hahaha...

selembut salju said...

haha..
mu ar kakak ye..
mu kn ank sulung..

Apih El Nino said...

hahaha...
tiba2 aku bertukar jantina...

selembut salju said...

bkn2...
dua watak yg d permainkn ..
apa yg aku merepek niyh..
pape jewla..
haha
=)

Apih El Nino said...

hahaha...
ape2 je la...
layannnn...
zassssssssss....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...