My Dongsaeng. My Oppa. My Noona.

09 June 2010

sambungan kisah aku samseng







Kunkun!!



Sambungan entry lepas. Kami samseng. GC tu gelaran untuk kami. Maksudnya Gang of Crows. Kenapa diberi gelaran tu? Sebab kami ni boleh la dianggap macam gagak. Nak bagi merak, memang tak layak sebab kami tak smart. Nak bagi kasawari, kami tak besar macam tu. Nak bagi helang, kami bukan pemangsa. Gagak je yang layak. Sebab gagak itu bebas. Tak ramai orang bela gagak. Ramai yang tak suka gagak. Sama la macam kami.

Bukan Samseng Jalanan | Kami Samseng Idaman


Kami samseng. Tapi takde sape yang mengakui kesamsengan kami. Sebab ahli-ahli kumpulan samseng aku ni muka baik-baik je semua. Mana tak baik, ketua pengawas pun ahli kumpulan samseng aku. Sebab tu bila kami buat kesalahan kat sekolah je, senang-senang je boleh lepas. Sebab ada cable. Ada ketua pengawas bernama Arif Morales. Hahaha.

Beauty And The Beast | Arif Casanova


Kami memang samseng tapi kami suka pergi sekolah. Kami suka masa rehat. Kami memang boikot kantin sekolah sebab harga dia terlampau mahal. So kami hanya rehat kat Koperasi. Beli roti sardin dan air kotak Yeo's. Kumpulan samseng mana ada makan kat tempat mahal-mahal kan? Tengok la Mafia kat Amerika dan Yakuza kat Jepun. Takde pun diorang makan KFC ke apa. Makan tepi-tepi jalan je. Kami pun makan tepi longkang je. Samseng tak?

Don't Try This At Mall | Behave yourself


Masa tahun 2006, kami lawan cikgu. Kami lawan cikgu lelaki sekolah kami tu. Ada sorang cikgu tu cabar salah seorang kawan dalam kumpulan GC aku ni. Cikgu tu pun satu. Dia tak tau kot kawan aku ni samseng. Ada ke patut dia cakap kawan aku ni tak pandai main bola. Panas bergelora hati kawan aku tu. Kami pun lawan la bola dengan cikgu tu. Tapi kami kalah sebab pengadil berat sebelah. Takpe. Samseng memang selalu kalah. Hahaha.

SMKB All Stars vs GCFC | 3-2 penalty


Samseng mana tak merosakkan harta benda orang kan? Masa dekat-dekat nak SPM dulu, kawan aku bernama Farhan ni bengang dengan cikgu Add Math dia. Pada asalnya kami ingat nak pancitkan tayar dia. Tapi bila fikirkan yang cikgu tu perempuan, rasa kesian la pulak. Akhirnya kawan aku tu patahkan aerial radio kereta cikgu tu. Akhirnya cikgu itu pulang ke rumah dengan selamat tanpa mendengar siaran radio. Tapi sepandai-pandai kambing mengembek akhirnya jadi lauk kari kambing juga. Ada orang nampak perbuatan kami. Mujur kena warning je. Samseng tak samseng tak?

Fake Photo | Takde la teruk camni kereta cikgu tu


Samseng memang digilai wanita. Sama la macam kami. Ni ayat tengah perasan. Sila skip kalau anda tak tahan okay. Dulu masa sekolah, dapat surat dari junior perempuan, dapat SMS atau call nak kenal tu perkara biasa. Orang hot memang digilai. Cuma kami je yang ego. Buat-buat tak layan. Padahal dalam hati happy giler. Tapi last-last sampai sekarang takde awek lagi. Tu la sombong sangat. Padan muka. Tapi sekarang sejak GC dah ada band sendiri iaitu Kucing Band, peminat kami berkembang. Lelaki pun minat. Terimalah aliran muzik yang kami bawakan. Become a fans okay?
[klik sini untuk preview profile Kucing Band]

GC And Friends | Hari Raya 2009 at Multazam's house


Walaupun kami samseng, perasaan kasih dan sayang tetap ada dalam hati. Samseng sendiri tak lari dari jatuh cinta. Hanya wanita dapat meredakan tahap samseng seseorang samseng. Sebab tu kalau kita tengok Mat Rempit, walaupun tak samseng mana, tapi lembik dengan wanita. Kepada para wanita, anda takkan berasa bosan bercinta dengan samseng. Samseng ini nakal. Bukankah lelaki nakal ghairahkan wanita? Oleh itu selamilah hati samseng macam kami. Hargailah cinta seorang samseng.

Dalam Hati Ada Cinta | Cintailah Kami Sepenuh Hati



Saje je update walaupun busy. Sebab ada permintaan dari entry lepas.




Kunkun!!




24 comments:

FrenzyFm said...

!Like This Entry
Keep it Up Afif El Nino ...
May Success GC ...

MegaPena said...

Memang!. Geng ini memang geng samseng asli. Tengok muka dalam gambar-gambar tu pun dah tahu. Tak payah tanya. Memandang anda semua samseng, saya nak jemput Ketua Samseng dan semua samseng masuk Bosland. Boleh ganas lagi....klik kat sini http://www.JutawanBosland.com/1bosland .. selamat mengganas. Salam

Sufi Asri said...

woi samseng gila hg nie apih.. gyahahahaha..

dah macam my boss my hero... yang boss tue aku, hero tue amik kat hg lah.. baru glamm.. gyahahaha..

meowwmania said...

part mkn wafer kat dlm troli tu mmg samseng abis wakaka...

Azri Omar said...

menggelap kan diri

Apih El Nino said...

cintamiya...
u know GC kan?
thanks for your wish...
hehehe...

Apih El Nino said...

megapena...
ganas ke muka camtu?
hahaha...
sempat lagi anda promote bisnes ye...
sambil menyelam minum air laut nampaknya...

Apih El Nino said...

roronoa zoro...
hang memang takleh jadi hero...
sebab hang tu zoro...
aku la hero sebenarnya...
hahaha...

Apih El Nino said...

meowwmania...
part tu memang candid giler...
tapi serius best wafer tu...
nak ke?
hahaha...

Apih El Nino said...

azri omar...
apa maksud menggelapkan diri?
TATiUC takde api pulak ke?

selembut salju said...

huhuhuhu...
apih aku suka pics mu duk lam troley..
mcm ank kehilangan mak
kwang2..
hehe {juz kidding k}
erm..
umah multazam tu ..bkn ke adik staqim p??

ciq b said...

senyum sorg je ak bce entry mu nim sulom..

Apih El Nino said...

selembut salju...
aku memang suka duduk dalam troli mall...
kalau kecik dah lama aku buat balik umah...
hahaha...
multazam tu adik staqim la...
mu kenal ke beliau?

Apih El Nino said...

ciq b...
macam kenal je mu ni...
mu ajak la sepupu mu baca sekali...
baru la dop senyum sorang...
hahaha...

selembut salju said...

dengan dukacita aku mmg xknl..
knl lam fb jewla..
aku rasa ye mmg xknl pom aku

Apih El Nino said...

selembut salju...
serius aku tak faham...
tapi takpe la...
asal mu bahagia...

selembut salju said...

aku kata aku xknl la satkim ngan adik dia tuh..
aduhyaiiii
hahaha

-QasEh- said...

takut gler r samseng2 ni
adess
aku takuttt tulun!!
hahaha

Apih El Nino said...

selembut salju...
ceh tu je pun...
memang mu x kenal la adik dia...
budak-budak lagi tu...

Apih El Nino said...

aq itz me...
takut kan?
bagus bagus...
hahaha...

-QasEh- said...

siyezz la
takut smpi tdo x bgun2
sindrom apakah itu??
arghh!!ak ketakutann

Apih El Nino said...

aq itz me...
giler ah sampai tak bangun...
tu namanya symptom acoopomtataw...
hahaha...

selembut salju said...

whoa..
ada diagnose baru
syndrome acoopomtataw
nk kna wt research niyh
hihi

Apih El Nino said...

selembut salju...
cari la kalau jumpa...
pastu bagitau kat aku...
hahaha...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...