My Dongsaeng. My Oppa. My Noona.

14 January 2011

tak ku sangka tak ku duga


Kunkun!!


Hari ni aku sibuk sikit. Jadi untuk tidak menghampakan, aku kongsi video ni. Dari semalam aku pasang video ni sampai sekarang. Aku memang tak boleh tengok budak-budak comel. Selamat Berhujung Minggu semua.





Lirik Tak Ku Sangka Tak Ku Duga


Malam ku tidur tak lena
Teringatkan dirimu
Terimbas kembali kenangan lalu
Alangkah indahnya bersamamu

Mengalir airmataku
Menemani malam sepiku
Ku rindu saat bersamamu
Sukarnya untuk ku melupakanmu

Dahulu engkau berikan cinta
Mengapa kini engkau berubah
Manakah janji
Akan setia menanti

Jikalau engkau tak lagi cinta
Katakan saja aku tak kisah
Dari kau terus
Membuat ku menunggu

Tak ku sangka tak ku duga
Perpisahan yang akan melanda
Dah ku cuba pertahankan
Namun dirimu pergi jua

Cintamu bagaikan rembulan
Yang hadir bila malam menjelang
Kau hilang bila siang mendatang
Begitulah sikap mu oh sayang

Kau lontar cintaku di tepian
Ku bagaikan hanyut di lautan
Yang lemas di dalam percintaan
Dipukul gelombang keresahan

Mengalir airmataku
Menemani malam sepiku
Ku rindu saat bersamamu
Sukarnya untuk ku melupakanmu


Kunkun!!



10 comments:

Khai said...

nice entry..cute budak tu..

iwan_dextrous said...

hihihi..comel2..

meowwmania said...

aloloo comel jer...

Anifa Mohd Noor said...

aih....dohlaaa cute...sore pun oke2...
oke2..anda diterima masuk ke idola kecil 4
hahahaaa

elyn dz said...

budak itu sgt comel ok..ngahaha..

ika said...

kompem budak ni lawa bile beso nnt. ^^

~fais~ said...

lagu nie mmg layan..

.::ellynawambeck::. said...

ala ala comel gilaaaaa <3

yana :)) said...

erghhh =.=
comelnyerrrr rasa nak tampar2 jer pipi dax 2.. comel!comel!coomel cggttttt... :D

Selipar Putus said...

c0mel giler nyah... hik3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...