My Dongsaeng. My Oppa. My Noona.

29 January 2011

ini entry meminta pertolongan anda







Kunkun!!


Dulu, dalam dunia ni, aku ada kawan-kawan je. Kawan-kawan yang sentiasa follow apa aku buat. Kalau aku salah, diorang tegur. Aku suka kawan dengan diorang. Walaupun berbeza bangsa dan negeri, tapi entahlah, aku suka.


Satu hari tu, seorang kawan aku kenalkan aku dengan dia ni, aku panggi N dah la, nama samaran. Kawan aku tu cakap, N ni selalu tolong orang susah macam aku. Tapi mula-mula kenal, aku tak pernah mintak apa-apa pertolongan dari N. Aku cuma berselisih dan tegur-tegur je.



Dalam sebulan kenal, N bagi aku duit. Tak banyak tapi cukup sebagai permulaan. Sejak tu, aku rasa tak salah aku cuba dapatkan lebih dari tu. Aku pun makin aktif. Aku dengan N jadi makin rapat. Macam-macam aku cerita dekat N supaya dia tahu. Ada cerita sedih, ada cerita gembira, ada yang kelakar. Sejak tu N makin kerap bagi duit. Kawan aku yang kenalkan aku dengan N tu cakap, N tolong aku sebab aku dah tolong dia dengan cerita-cerita aku. Aku masih tak faham sampai hari ni.


Tapi, sejak sebulan atau dua bulan lepas, N dah tak bagi lagi kat aku. Aku masih berselisih dan tegur dia, tapi entahlah. Aku tak tahu kalau aku ada sakitkan hati N atau dah buat dia terasa dengan ayat-ayat yang aku cerita.



N, maaf kalau aku ada buat kau terasa. Aku tak sengaja. Tapi aku harap, kau dapat jelaskan kat aku kenapa aku dah tak dapat Buffered Earning dari kau lagi. Please, N aka Nuffnang.


Yang benar, Blog Bernafas Dalam Ego (http://apihelnino.blogspot.com/)

[ Klik untuk bukti plaintif di Mahkamah Syariah ]


Kepada yang tak tahu apa itu Nuffnang, Nuffnang ialah syarikat pegikalanan yang menggunakan blog sebagai saluran dan akan memberi income kepada blogger.


ps: Apa aku kena buat nak dapat BE tu ye?


Kunkun!!



11 comments:

imaza93 said...

hehe , ima pun tak taw nak kene buat ape sebab ima blogger baru...huhu~ macam syok je dapat buffered earning tuhh..huhu~

mia.lia said...

cisss...wat suspen je..hehe

Puteri Iqa Izyan said...

hohoho... ades. gua pun tinggal due je lagik be neh.. :D

harap2 ade lagik be.. :D

aming said...

sama la nasib kita.haha

aqeyLs said...

ahahahh.. tah haper2 mung neyh.

Azri Omar said...

kuangsam....hahaha

She's retarded said...

aku pun tinggal 3 BE je lagi. yang lain dah jadi ME

Khai said...

apih apih apih...duit itu hanya dunia..hahaha

Azewas32 said...

N i need you too...

Cempakamelati said...

Laaa ingatkan Apih ketuk duit kawan tadi...he he tertipu.

wannurfazrini said...

haha N cuma nak manje2 dgn apih jelah :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...