My Dongsaeng. My Oppa. My Noona.

23 February 2011

ini video kesedaran versi kelakar gila


Kunkun!!


Aku busy tapi nak share jugak video ni. TV sepatutnya buat iklan macam ni kalau nak sedarkan rakyat Malaysia yang buang sampah merata. Err.... Termasuklah aku.





Aku paling suka part :

1:52 - "Hang tau tak sebab apa kerja cleaner tu wujud dalam dunia ni? Sebab ada orang macam akulah diorang dapat cari makan!"
2:57 - "Aku still percaya yang buang sampah merata-rata ni dapat menjana ekonomi negara."


Sebab apa? Sebab memang tu alasan aku selalu guna.


Enjoy guys. Sayangilah dunia kita :)


Kunkun!!




8 comments:

Ammar said...

bhahaha..sempoi gila video ni

meowwmania said...

hehe..

Hafiza Hafinas said...

matlutfi90 n inianwarhadi... both best!!

Anip said...

da pernah tgk video dia dah, semua best2, suke..

wannurfazrini said...

hahaha, aku br je tgk 2 mggu lepas . klakar

Ariz Abdullah said...

aku paling tak suka orang buang sampah merata2 beb...kene ubah mentaliti kita..

akema yazid said...

dah tengok dah vid neh.
aku paling suka tang part 'kencing merata' tuh...;p

ainiadam said...

hahahahaha..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...