My Dongsaeng. My Oppa. My Noona.

11 February 2011

rogol dan teori bodoh elak dirogol






Kunkun!!


Ini bukan entry lucah. Ini entry entah apa-apa je sebenarnya.
Aku tengah takde idea sekarang.


Sumbangan Ikhlas Google


Malam itu, Nora tiba ke rumahnya dengan berpeluh-peluh seluruh badan. Selepas menutup pintu rumah, dia lantas menguncinya. Rozita, teman serumahnya memandang Nora dengan penuh hairan.


Kebaya ketat Nora berwarna hitam yang dihiasi renda-renda berbunga merah kelihatan basah di beberapa kawasan kerana peluh Nora. Tudung Ariani yang dipakai Nora juga tidak 'terletak' dengan betul. Kelihatan awning tudung itu sedikit ke tepi. Rozita memandang Nora tercungap-cungap di depan pintu.


Rozita menghampiri Nora dan memegang lembut bahu Nora.


Rozita : Kau ni kenapa Nora?
Nora : Tadi balik kerja, ada lelaki gila seks kejar aku.
Rozita : Ye ke? Dia buat apa?
Nora : Dia nak rogol aku kot!
Rozita : Ish... Suspen ni. Lepas tu?

Nora : Aku larilah. Dia kejar aku lagi.

Rozita : Lepas tu kau buat apa?

Nora : Tenaga perempuan tak sama dengan lelaki. Jadi aku pun berhenti.

Rozita : Laaa... Sah-sah dia raba tubuh kau kan?

Nora : Tak! Bila dia dekat aku selak kain aku ni ke atas.

Rozita : Lol? Kau gila? Dia buat apa kat kau?

Nora : Dia pun londehkan seluar jeans dan boxer dia! Nampak semua!

Rozita : Lepas tu?? Apa jadi??

Nora : Seperti teori bodoh, orang yang mengangkat kain berlari lebih laju daripada orang yang melondehkan seluarnya. Jadi aku selamat sampai kat rumah ni.
Rozita : Hahahaha...




Berhati-hatilah wanita semua. Maksud seksi di mata lelaki tak sama. Aku ada kawan, dia cakap wanita berpurdah jauh lebih mengghairahkan daripada Rozita Che Wan. Sebab tu lah aku tak rapat sangat dengan dia.
Nafsu mengalahkan kuda import!


Sekali lagi, ini bukan entry lucah.
Ini entry entah apa-apa je dari aku. Hahaha...


Kunkun!!


18 comments:

Emily Comel said...

Kelakar la ko..sentiasa kelakar..babe..joined la blog i, i ni makcik2 je..dah ade anak2..join la

http://norlyanagames.blogspot.com

yna fazlyna said...

huhu..suke2..kalo lari dengan seluar londeh sah2 terkebelakang..

Amelia said...

hahahaha..s-i-o-t je..
msti malu gile laki gs uh..haha

alin said...

haha xley belah tol !

akema yazid said...

brader,
betoi tuh..
wanita berpurdah lebih seksi dari rozita che wan..
ustat aku penah cakap mcm tu jugakk..
sbb pe??
sbb org laki nak tawu sgt ape yang ada di sebalik purdah tuh, sbb tu wanita berpurdah lebih seksi.. :P

dakpipimerah said...

at first sight ingt betol2 entry lucah,,haha

nurfitrihanisah said...

haha. i like that 'kuda import'.

Ariesya R. said...

Okay, aku suka. hahaha! aku nak wat camtu gak la if ada org nak kacau2 buat jahat kat aku hahaha

Ariesya R. said...

Okay, aku suka. hahaha! aku nak wat camtu gak la if ada org nak kacau2 buat jahat kat aku hahaha

wannurfazrini said...

jap teori ni zaman dulu ni . aku ada baca dlm buku sejarah form5 . nice teori la org zaman dulu . hahahah

Anonymous said...

hahaha..kelakor gler..bijak teori tu nk elak kes rogol...nak ikut la cam nora..

cik panadol said...

aiyak...sekali aku pakai kebaya hitam renda merah la arini!!

sky said...

wahhh!!sgt menarik..leh try nie..hahaha

Anonymous said...

ahaha....teori yang bagus...=P

Anonymous said...

nsib sempat lari..... kalau x? jeng jeng jeng.....

as said...

sumpah budu sikit. HAHA HAA. atoi aii.. ape ape je la apih nii .

aqeyLs said...

seram doe. haha

Unknown said...

damn! idea yg sgt bagus

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...